Spire nummer fire <3
Spire nummer fire på vei <3
Har de siste ukene opplevd at det av og til ser ut som at magen "hyperventilerer". Vanskelig å forklare, men magen beveger seg taktfast i opptil ett minutt eller mer, på den siden frøkna ligger med ryggen/rumpa. Det beveger seg likt som når noen har åndenød. Hyppige og korte bevegelser.
Noen andre som har opplevd dette?
Ble fortalt av ei på føden for noen uker siden at dette mest sannsynlig var pulsen min, men har nå målt min egen hver gang og de stemmer ikke overens.
Har forsøkt å kjenne etter og virker som at bevegelsene kommer fra henne, men vanskelig å si.
Ingen på fødeavdelingen har noen forslag til hva det kan være. Og siden det ikke varer hele tiden så er det vanskelig å time for en sjekk.
Noen andre som har opplevd dette?
Ble fortalt av ei på føden for noen uker siden at dette mest sannsynlig var pulsen min, men har nå målt min egen hver gang og de stemmer ikke overens.
Har forsøkt å kjenne etter og virker som at bevegelsene kommer fra henne, men vanskelig å si.
Ingen på fødeavdelingen har noen forslag til hva det kan være. Og siden det ikke varer hele tiden så er det vanskelig å time for en sjekk.