Nesten så jeg går og finner

Maybenr2

Forelsket i forumet
Frem gravidklærene mine,for jeg er så oppblåst, at klærene begynner å presse, og det er det værste jeg vet! Flere som føler seg som ballonger og vurderer gravidklær snart?

Jepp! Har vært oppblåst OG har mye luft! Skikkelig slitsomt!

I går kjøpte jeg en stor tunika som kan dekke selv en stor gravidmage og en oppblåst mage!

Har ingen gravidklær, men har gått med lause bukser og tunika/vid t-skjorte heile veka. Når eg kjem heim er det rett i joggebukse! emoticon

Apropo - er det nokon som har gode tips til kvar ein kan finna greie mammaklær? Har høyrt frå venninner som har gått gravide at særlig bukser er håplaust å finna?

Ymra_lill skrev:
Har ingen gravidklær, men har gått med lause bukser og tunika/vid t-skjorte heile veka. Når eg kjem heim er det rett i joggebukse! emoticon

Apropo - er det nokon som har gode tips til kvar ein kan finna greie mammaklær? Har høyrt frå venninner som har gått gravide at særlig bukser er håplaust å finna?

Ja skjønner deg godt!! Jeg får helt klaus av trange ting, så vurderer sterkt og hente gravidklærene snart!
Jeg føler ikke at det er noe særlig steder å finne mammaklær. Det er noen nettsider, og evt hm. Det er det! Syntes klærene er suuper dyre på de andre nettsidene. Den kule mage osv. Koster jo ganske bra for en bukse. Jeg har tidligere kjøpt vanlige klær i en til 2 for store str, og brukt det med gravidthigts. Har noen olabukser fra Hm. De er helt greie de. Men jeg bruker nesten bare thigts, så jeg kommer til å hamstre en del av det;)

Har tenkt tanken selv, men de er så store siden jeg brukte de helt til jeg fødte, så har blitt veldig utvidet i mageområdet. Bruker for det meste tights eller noen litt finere joggebukser. Greier ikke at det strammer på magen, da begynner jeg bare å kaste opp.

Det er dessverre veldig lite fine gravidklær. Jeg kjøpte 3 bukser på H&M sist gang, samme buksa, bare i ulike dongerinyanser ;p Hvis du kommer over bør du kjøpe flere siden det blir fort utplukket. Ellers brukte jeg bare vanlige klær på overkroppen, kjøpte lange singletter og gensere på VILA og søte kjoler som var stram under brystet og går ut i magen. 

Det er veldig fint med strømpebukse og en søt kjole når man er gravid også, fest et belte eller silkebånd under brystet. Dette bør kanskje ventes med til vi har fått ordentlig mage så vi ikke bare ser feit ut da ;p

jeg likte disse fra H&M sist: 
http://1.bp.blogspot.com/_OoUJYoajoag/TMH2daHpDII/AAAAAAAAAnU/h5dN8lhT16U/s1600/DXL865_75834_75000_28_8753.jpg

Ja, du er ikke alene om å føle seg som ballong. Når jeg først må på do, så får jeg ikke til. Er så sykt irriterende. Har gått mye i det siste med dongrisjole og teits. Føler meg ikke vel i bukser lengre. 

Har ikke merket noe enda jeg, men forrige graviditet begynte jeg med mammabukse i ca uke 10 tror jeg. Da skulle vi på en flytur til Italia, og jeg orket ikke å sitte med magen i klem så lenge husker jeg.. Da var mammabuka god å ha!

Back
Topp