Fitness
Forelsket i forumet
Jeg er tredjegangsgravid, og dette har jeg aldri opplevd før. I går ble brystene veldig tunge og kjempe ømme, og er ganske harde å kjenne på. I natt og utover morgenen idag lekker jeg som bare det. Noe er tykk gul råmelk, men kommer også vanlig "skummet" melk. Jeg har lekket gjennom to ganger i dag, må hvertfall på butikken å kjøpe ammeinnlegg! Har ullinnlegg, men de lekker det bare rett gjennom.
Jeg orker nesten ikke å ha lillegutt på fanget i redsel for at han skal komme borti, og det gjør vondt!
Jeg har riktignok lekket litt de to forrige gangene også, men ikke denne melkesprengfølelsen og at det bare renner.
Jeg orker nesten ikke å ha lillegutt på fanget i redsel for at han skal komme borti, og det gjør vondt!
Jeg har riktignok lekket litt de to forrige gangene også, men ikke denne melkesprengfølelsen og at det bare renner.
Jeg hadde utrolig ømme bryster i starten av svangerskapet, men det har heldigvis gitt seg, lekkasjer før fødsel har jeg heller ikke opplevd enda. Men når jeg har født derimot, da kommer det i mengder, brukte ull innlegg mot brystet med et engangsinnlegg på yttersiden for at det ikke skulle legge igjennom.