nesten litt skummelt...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
var isted og hentet posten fra i går og der var det brev fra sykehuset om time til undersøkelse/behandling ved svangerskapspoliklinikk i juni...
var hos legen i forrige uke og da sa hun ingenting om det og alle blodprøver og alt var fint... var også på OUL forrige uke og da sa hun at alt så veldig fint ut...

må ringe legen i morgen og høre hva dette er for noe...

Hm, så rart!! Du får ringe og finne ut i morgen, kanskje det er en feil?

Merkelig.. Har du noe tilleggssykdommer i sv.skapet som kan tilsi at du skal ha den timen?(

nei ingen tilleggssykdommer heller... mulig det er noe feil da. var først snakk om sånn sukkerbelastningstest da, men for det første trodde jeg det var noe de tok på legekontoret og for det andre ble vi enige om å ikke ta det foreløpig da jeg er vektoperert så vi vet ikke hvordan kroppen min vil takle det, i tillegg har jeg gått ned ca 3 kg etter jeg ble gravid og alle urinprøver har vært fine...

Ring og hør du,så får du sikkert et svar :-)

Det var jo snodig! Men hadde det vært noe som helst galt så hadde du nok visst om hva det var vil jeg tro..
Kjenner jeg ble litt nysgjerrig jeg og nå :P hva slags undersøkelse kan det være snakk om :P

hehe nei det jeg lurer på også... jeg får ringe legen min i morgen tidlig:-)

nå har jeg ringt både legekontoret og svangerskapspoliklinikken på sykehuset (ikke fått snakket med legen min) og det eneste alle kommer fram til er at det rett og slett er en oppfølgingstime siden jeg har vært mye redd etter en traumatisk sa i oktober...
er jo helt supert og jeg er jo utrolig heldig må jeg si om det er det :-)

nå har jeg ringt både legekontoret og svangerskapspoliklinikken på sykehuset (ikke fått snakket med legen min) og det eneste alle kommer fram til er at det rett og slett er en oppfølgingstime siden jeg har vært mye redd etter en traumatisk sa i oktober...
er jo helt supert og jeg er jo utrolig heldig må jeg si om det er det :-)

Så supert hvis det kan fungere sånn av og til :-)

ja det får man si, da blir jeg litt imponert :-) men har jo egentlig et 100% svar så denne timen må jeg jo ta uansett for nå er jeg skikkelig nysgjerrig hehe

er jo helt supert og jeg er jo utrolig heldig må jeg si om det er det :)

Det er jo utrolig bra :)

er jo helt supert og jeg er jo utrolig heldig må jeg si om det er det :)
wow.. så bra oppfølging! :)

ja det får man si, da blir jeg litt imponert :-) men har jo egentlig et 100% svar så denne timen må jeg jo ta uansett for nå er jeg skikkelig nysgjerrig hehe

Hadde nok stilt opp timen jeg og ;)

Så bra :)

Så bra med god oppfølging da!!

Så fint med god oppfølging :-) Kanskje litt dumt at de ikke informerer deg på forhånd, eller oppgir årsaken i innkallelsen, så du hadde sluppet å være urolig :P

Back
Topp