nesten litt krise

shorty86

Gift med forumet
tok på meg brudekjolen... og det har blitt for stor[:(] den passa jo helt perfekt for noen uker siden[X(] nå må jeg finne noen som kan sy den inn helst nå til uka.. har jo ikke mye tid på meg[&:]

What?? SKal du gifte deg?? Har du fortalt det før eller? Ikke fått med meg det jeg!!
Gratulerer så mye!![:D][:D][:D][:D] Når er den store dagen?? [:D]

ORIGINAL: Lene1986

What?? SKal du gifte deg?? Har du fortalt det før eller? Ikke fått med meg det jeg!!
Gratulerer så mye!![:D][:D][:D][:D] Når er den store dagen?? [:D]

håper på å få det til den 30 april for det er 10 årsdagen vår.. skal ha borgelig vielse og gjør ikke noe vodsomt ut av det.. nesten ingen vet om det[:)] forhåpentligvis blir vi bare 6 stk.. meg, T og A. to vitner og ei som skal være fotograf og litt barnepike[:)] i værstefall bli vi 2 til..
sikkert en haug som blir sur på meg men det driter jeg i gitt[:)] gleder meg til reaksjonen til mamma og pappa da de ikke vet no[8D]

Hvis ikke du finner noen som kan sy den inn får du ta deg en tur på Mækkern med Reinbue[8D][8D][8D]
Det ordner seg sikkert....[:)]

ORIGINAL: Buble

Hvis ikke du finner noen som kan sy den inn får du ta deg en tur på Mækkern med Reinbue[8D][8D][8D]
Det ordner seg sikkert....[:)]

hahaha samme sa gubben[:D][:D][:D][:D][:D] åproblemet er at jeg har ikke matlyst over hode..[X(] sliter virkleig med å få i meg mat[&o]

Back
Topp