nesten litt bekymret...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
Huff bli nesten litt bekymret her nå... gogutten her pleier å sove maks 1-3 timer til sammen på dagtid, sånn har det vært siden før jul... men nå har han sovet flere dupper på dagen på både 1 og 2 timer og i dag har han sovet 3 dupper på 2-3 timer...

Han sutrer litt, men er mest blid når han er våken, spiser godt og har ikke feber... kan det være noe galt tro eller har de bare slike soveperioder innimellom?

det gjør mini her og, men tenkte det bare var "sovedøgn" som "økedøgn". Jeg tenker som så at han er vel litt som jeg kan være av og til. noen dager har jeg behov for å sove liiiitt mer enn ellers. Noen dager spiser han mindre enn vanlig og (som regel de dagene da han sover mer)
Men, er du itvil så ring HS[:D]

det er sant, både søvn og mat varierer nok hehe bare jeg som er voldsomt overnervøs til tider hehe
tror jeg venter så lenge allmenn tilstanden er så bra som nå for vi skal på 3 mnd kontroll på onsdag...

hehe som sambo sier, du blir jo aldri rolig, sover han mye blir du bekymra og sover han lite blir du bekymra, skriker han mye blir du bekymra og er han roligere blir du bekymra hehe...

så lenge babyen spiser godt og ikke har feber er det vel ikke noe å bekymre seg over ... men om du er usikker og det pågår i flere dager så tar du jo bare en tlf til HS eller legen. [:)]

jepp får bare følge med det[:)] han har vel bare en soveperiode, det var kanskje noe med det at "søvn avler søvn"...

ORIGINAL: Soul

så lenge babyen spiser godt og ikke har feber er det vel ikke noe å bekymre seg over ... men om du er usikker og det pågår i flere dager så tar du jo bare en tlf til HS eller legen. [:)]

Back
Topp