Nesten ingen synptomer?

G-2365420

Første møte med forumet
Gravid med nr 3. 5 svangerskap.
De første har jeg vært plaget med ekstrem svangerskapskvalme.
Denne gangen har jeg bare noen få ganger kjent antydning til kvalme. Ømme bryster. Men det er alt jeg kjenner av symptomer. Kjenner jeg blir engstelig av dette. Vet jo at derre kan variere fra person til person, men forstår ikke at jeg ikke kjenner noe nå. CB testen viste også 2-3 når den burde vist 3+. Dette er flere uker siden og jeg tester fremdeles positivt. Legetime først om en uke.

Noen erfaringer?
 
Gravid med nr 3. 5 svangerskap.
De første har jeg vært plaget med ekstrem svangerskapskvalme.
Denne gangen har jeg bare noen få ganger kjent antydning til kvalme. Ømme bryster. Men det er alt jeg kjenner av symptomer. Kjenner jeg blir engstelig av dette. Vet jo at derre kan variere fra person til person, men forstår ikke at jeg ikke kjenner noe nå. CB testen viste også 2-3 når den burde vist 3+. Dette er flere uker siden og jeg tester fremdeles positivt. Legetime først om en uke.

Noen erfaringer?
Ekstrem som i hyperemesis? Eller bare ekstrem morgenkvalme?

Min erfaring er at hvis jeg ikke har symptomer så har jeg mistet.. men jeg får hyperemesis hvert eneste svangerskap. Min 3. også nå.. 12+4 i dag og har allerede vært innlagt og får ennå intravenøs væske hjemme ❤️

Det varierer jo veldig fra svangerskap til svangerskap altså, men kan du ikke ta deg en privat ul for å være sikker? ☺️
 
Gravid med nr 3. 5 svangerskap.
De første har jeg vært plaget med ekstrem svangerskapskvalme.
Denne gangen har jeg bare noen få ganger kjent antydning til kvalme. Ømme bryster. Men det er alt jeg kjenner av symptomer. Kjenner jeg blir engstelig av dette. Vet jo at derre kan variere fra person til person, men forstår ikke at jeg ikke kjenner noe nå. CB testen viste også 2-3 når den burde vist 3+. Dette er flere uker siden og jeg tester fremdeles positivt. Legetime først om en uke.

Noen erfaringer?
Når testet du og den burde vise 3+? Går det for lenge så vil den ikke vise rett da hcg har blitt for høyt:) da det blir for mye så slår den feil ut :)
 
Back
Topp