Nesten ingen stigning og litt rose utflod

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Nå er jeg skikkelig redd altså, jeg har jo så lyst på dette barnet nå.
Men fikk litt rosa på papiret i går på kvelden og bittelitt enda idag, kun litt rosa innblandet i slim.
Men så tok jeg ny test i nå for jeg fikk ikke slappet av og den var ikke mye sterkere enn på torsdag men har vært på do mye i natt da, så kan kanskje være derfor. Kjøper noen andre tester når apoteket åpner
CollageMaker_20200613_040932088.jpg
Øverste fra idag og nederste fra torsdag. Men kan kanskje være konsentrasjonen i urinen eller fargestoff i testen? Håper veldig på det. Den er jo ihvertfall ikke svakere, men ikke sterkere heller

Nytt og bedre bilde av ny test (nå er ny nederst og gammel øverst )
CollageMaker_20200613_041706703.jpg

Last edited:
Sniker: du kan ikke måle stigningen i HCG med strimler selv om mange prøver. Eneste måten å være sikker på er å gå til legen på mandag og måle HCG mandag og onsdag eller torsdag. Ja, det er kjedelig å vente så lenge, men det er den eneste sikre måten å måle stigning på. Strimmeltestene har for mange variabler og stresser deg tydeligvis. Pakk dem bort en ukes tid, så kan du heller la legen måle!

Sniker: du kan ikke måle stigningen i HCG med strimler selv om mange prøver. Eneste måten å være sikker på er å gå til legen på mandag og måle HCG mandag og onsdag eller torsdag. Ja, det er kjedelig å vente så lenge, men det er den eneste sikre måten å måle stigning på. Strimmeltestene har for mange variabler og stresser deg tydeligvis. Pakk dem bort en ukes tid, så kan du heller la legen måle!

Ok, målte hcg på torsdag så tenkte å ringe på mandag for å høre om jeg kan ta ny test for å se stigning.
Tok test siden jeg er usikker på hvor langt jeg er på vei, så det passet jo bra at det allerede er tatt en måling

Masse lykke til :Heartred

Nå er jeg skikkelig redd altså, jeg har jo så lyst på dette barnet nå.
Men fikk litt rosa på papiret i går på kvelden og bittelitt enda idag, kun litt rosa innblandet i slim.
Men så tok jeg ny test i nå for jeg fikk ikke slappet av og den var ikke mye sterkere enn på torsdag men har vært på do mye i natt da, så kan kanskje være derfor. Kjøper noen andre tester når apoteket åpner
Vis vedlegget 328776
Øverste fra idag og nederste fra torsdag. Men kan kanskje være konsentrasjonen i urinen eller fargestoff i testen? Håper veldig på det. Den er jo ihvertfall ikke svakere, men ikke sterkere heller
Hei♥️
Jeg hadde lysrosa utflod maaaaange ganger forrige gang jeg var gravid (mistet av andre grunner senere). Så det betyr ikke noe farlig så lenge du ikke har vondt eller ordentlig blod med koagler. Som andre sier ikke test med strimmel for å sammenligne. Urinen kan også være ukonsentrert siden du har vært på do flere ganger. skjønner veldig godt hvor bekymret du blir. Men vent til mandag og ta my hcg blodprøve♥️
masse lykke til. Håper på det beste❤️

Snapchat-1232410840.jpg
Ingen tvil om at jeg enda er gravid ihvertfall. Hadde sett litt feil på klokka i natt når jeg sto opp for å ta test, trodde jeg hadde holdt med i 2, 5 timer men hadde knapt holdt meg i en halvtime før jeg tok test.
Og tror egentlig at de tar lang tid for å bli sterke de andre testene.
Her var teststreken like sterk som kontroll streken så da slår jeg meg til ro med det nå og så tar jeg ny hcg test i blodet på mandag. Takk for svar alle sammen❤️
Skal ikke teste mer eller sammenligne tester nå. Siden den er så sterk etter den rosa utfloden så har det nok gått bra :-)

Vis vedlegget 328793
Ingen tvil om at jeg enda er gravid ihvertfall. Hadde sett litt feil på klokka i natt når jeg sto opp for å ta test, trodde jeg hadde holdt med i 2, 5 timer men hadde knapt holdt meg i en halvtime før jeg tok test.
Og tror egentlig at de tar lang tid for å bli sterke de andre testene.
Her var teststreken like sterk som kontroll streken så da slår jeg meg til ro med det nå og så tar jeg ny hcg test i blodet på mandag. Takk for svar alle sammen❤️
Skal ikke teste mer eller sammenligne tester nå. Siden den er så sterk etter den rosa utfloden så har det nok gått bra :)
Nei såååå herlig. Den var jo knall Positiv❤️❤️❤️jeg hadde bestilt en hau med tester denne perioden. Men har bedt mannen skjule resten etter at jeg fikk 3+ for å ikke teste mer :D lurer på om han har skjult de i garasjen :D

uansett veldig glad på dine vegne♥️

Nei såååå herlig. Den var jo knall Positiv❤️❤️❤️jeg hadde bestilt en hau med tester denne perioden. Men har bedt mannen skjule resten etter at jeg fikk 3+ for å ikke teste mer :D lurer på om han har skjult de i garasjen :D

uansett veldig glad på dine vegne♥️

Takk❤️ har digital jeg også, men turde ikke begynne å teste med den da jeg hadde blitt så redd igjen om den ikke hadde vist 2-3 (er ca 4+1 idag tror jeg)
Men med den sterke cb+ testen så hadde den nok det, tar den sikkert på mandag :-P

Takk❤️ har digital jeg også, men turde ikke begynne å teste med den da jeg hadde blitt så redd igjen om den ikke hadde vist 2-3 (er ca 4+1 idag tror jeg)
Men med den sterke cb+ testen så hadde den nok det, tar den sikkert på mandag :p
Ja vent til mandag. Er ganske sikker på at du får flere uker♥️

CollageMaker_20200615_042420727.jpg Snapchat-1845162725.jpg
Test strek litt sterkere enn kontroll strek på cb+ og 2-3 på cb digital ca 4+3 idag, har ikke testet med digital siden jeg fikk 1-2 (ca 3+5)

Fikk 2-3 når jeg var 4+3 sist gang også

Spør nok idag om de kan måle hcg igjen, burde jo ha 2doblet seg til nå da :)

Last edited:
Vis vedlegget 328921 Vis vedlegget 328922
Test strek litt sterkere enn kontroll strek på cb+ og 2-3 på cb digital ca 4+3 idag, har ikke testet med digital siden jeg fikk 1-2 (ca 3+5)

Fikk 2-3 når jeg var 4+3 sist gang også

Spør nok idag om de kan måle hcg igjen, burde jo ha 2doblet seg til nå da :)
Der ser du♥️ Så flott♥️jeg skal også ha en Hcg prøve. Satser på at det går bra for begge♥️♥️♥️

Der ser du♥️ Så flott♥️jeg skal også ha en Hcg prøve. Satser på at det går bra for begge♥️♥️♥️

Tok ingen prøve idag, snakka med legen og hcg var på 42 på torsdag og siden jeg fikk "2-3" på digital test idag så må jo hcg være over 200 og det er mer enn 2 dobbelt på 4 dager så da slo jeg meg til ro med det :-)

Hcg på 42 stemte fint med at jeg var i uke 3+6 og digitaltesten tyder jo på at det har steget sånn som det skal. Men spurte om henvisning til tidlig ultralyd om ca 4 uker til

Tok ingen prøve idag, snakka med legen og hcg var på 42 på torsdag og siden jeg fikk "2-3" på digital test idag så må jo hcg være over 200 og det er mer enn 2 dobbelt på 4 dager så da slo jeg meg til ro med det :)

Hcg på 42 stemte fint med at jeg var i uke 3+6 og digitaltesten tyder jo på at det har steget sånn som det skal. Men spurte om henvisning til tidlig ultralyd om ca 4 uker til
Så glad For å høre dette♥️ Der ser du veldig fin stigning. Jeg tok også bare digital og slutta etter det å teste hjemne ❤️ja det var lurt

Back
Topp