nesten fødsel...

idilar

Betatt av forumet
ble nesten fødsel her på mandag og det til tross for at jeg bare var 33 uker på vei!! fødselen ble i denne omgang stoppet og jeg fikk da celeston i to doser slik at lille pia er mest mulig klar til å møte verden. fødselen blir ikke stoppet flere ganger visst den nå starter på gjenn så nå går jeg egentlig bare og venter....  det er en spenende tid!!

Bra de klarte å stoppe det da. Sikkert greit for den lille å være på innsiden litt til. Du får ha lykke til når tiden kommer [:D]
Må si jeg er klar for å få jenta mi ut snart jeg å.

*Adelin er ventet 7.mars*

ORIGINAL: idilar

ble nesten fødsel her på mandag og det til tross for at jeg bare var 33 uker på vei!! fødselen ble i denne omgang stoppet og jeg fikk da celeston i to doser slik at lille pia er mest mulig klar til å møte verden. fødselen blir ikke stoppet flere ganger visst den nå starter på gjenn så nå går jeg egentlig bare og venter....  det er en spenende tid!!

off..litt skummelt da..er selv i uke 33!
men bra dem klarte å stoppe det da,og alt er bra med dere[:D]

Hold ut 2 uker til så vil alt gå kjempebra[;)] Traff på flere babyer som er født i uke 33 på sykehuset og de var så fine atte[:)]

LYKKE TIL

hadde du veer?

De måtte stoppe min fødsel og når jeg var i uke 31.
Fikk lungemodningssprøyter og har gått på tabl. siden.
Nå er jeg i uke 36 i morgen, skal slutte med tabl. i
løpet av uken. Føler meg ganske klar til å føde
etterhvert [:)] Fødde 6 uker for tidlig sist, så jeg
er på en måte innstilt på å føde snart. Du skal
være glad de klarte å stoppe det, for det blir
alltid litt ekstra med for tidlig fødsel [:)] 
Lykke til videre[:)][:)][:)]

ja jeg vet... fikk 6 uker fortidlig med første mann, men gikk til termin med nr 2. alt gikk greit den gangen men det blir jo litt merer styr med en som er fortidlig født. når det gjelder at dem ikke stopper fødselen etter uke 34 er nok det rett,for da regener dem med at longemodningen til ongen er skikkelig utviklet. siden jeg var i uke 33 fikk jeg to sprøyter for at dette skulle gå litt fortere. men hver dag den lille ligger der teller jo. men kan nok bli noen lange uker visst hun vil vente tiden ut ja=)

Back
Topp