Nesten EL smerter, noen andre?

rørehue

Elsker forumet
Jeg har EL lignende smerter på venstre side nedi her..
noen andre som har no lignende?
Blir nervøs..

Sniker litt fra desember 09 jeg[8D] Det er som regel vanlig fordi det er livmoren som strekker seg og gjør seg klar til det lille som skal bli stort[;)] Jeg hadde masse el lignende smerter begge gangene jeg har vært gravid, men det er helt normal[:)] Var sånn jeg "visste" at jeg var gravid med nr to for jeg hadde disse "smertene" uten at det kom mens og var to uker siden el[:D] Masse lykke til[:D]

Hadde du det så tidlig som i uke 4 når du var gravid?
Jeg fikk sånne smerter rundt uke 6-7 første gang jeg var gravid..
Takk for svar [:)]

Ja, for fikk litt mildere enn mens smerter (el lignende for min del) på den tiden jeg egentlig skulle ha mens, men det kom liksom ikke noe[:D] så ta tenkte jeg at det var ganske likt det jeg hadde når jeg var rundt 6 uker på vei med første[:)] så lange man ikke blør så regner jeg med at det er det samme[:)] De sier jo at man merker de "smertene" mye bedre andre gang enn første[:)]

Jeg kjenner det godt i høyre side, mye tydeligere enn jeg kjenner EL. Det er masse hormonproduksjon i den eggstokken babyen kom fra de første ukene, så det er helt vanlig å kjenne hvilken side det var.[:D] Helt vanlig å ikke kjenne det også selvfølgelig, men jeg er 100% sikker på at denne kom fra høyre.[:D]

ORIGINAL: mamma i 2010

spør litt dumt.. :P men hva er EL smerter? hva er forskjellen på det og disse mens murringene?

Ingen spørsmål er dumme skal du vite [:)]
Veldig individuelt hvordan EL smerter er hos hver enkelt person, men jeg har murringer i den eggstokken slipper egget fra.
Litt små stikninger og murring bare..:)
håper du ble klokere?

ORIGINAL: mamma i 2010

ok.. takk for svar :) jeg har stikninger og verk på begge sidene og midt i magen helt nede... ikke bare en av siden...

Helt vanlig det også :)
Men jeg har en tendens til å kjenne skikkelig etter :) hehe

Helt normalt vennen! [:)]

Her stikker det også kraftig! [:)]

Back
Topp