Jenta mi er 6 uker i dag. Og må si, bank i bordet, hu er snill som et lam! Så fornøyd og blid hele tida. For all del hu gråter da litt, for hu sier i fra om noe ikke er greit! Og blir sint om jeg "piller" for mye på hu under amming for eks. Men noen ganger får jeg nesten litt dårlig samvittighet for at hu ikke får mer nærhet/bæring... mating tar sin tid med kombi bryst og mme, raping tar tid, gulper en del så blir noe ekstra skift, og vi koser oss med bleieskift og hikker en del og vil helst bæres da. Så der er det mye tid og kos hos meg. Men mye av tida utenom det er hu kjempefornøyd med å ligge og sove (og sovne) aleine. Ligge i vogna på tur. Sitte i bilsetet i bilen, ligge på baby gym aleine og noen bare prater til henne litt mens hu ligger der. Sitter i vippestol i sofaen ved siden av oss når vi spiser middag. Og sjelden klager! Sover i egen seng om natta uten protester. Men kommer opp til meg på morran for kos og mat (eneste gangen jeg har nok melk sjøl uten å gi mme), før hu sovner ved siden av meg en time halvannen. Hvor jeg da kan dusje, spise frokost eller bare sove litt til
Som sagt jeg veit hu sier i fra om hu har andre behov, men allikevel.. får vel bare prise meg glad for å ha så snill baby ♡♥
♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Som sagt jeg veit hu sier i fra om hu har andre behov, men allikevel.. får vel bare prise meg glad for å ha så snill baby ♡♥
♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡