Nesten dårlig samvittighet over hele graviditeten

Soffi23

Elsker forumet
Ikke ta meg veldig seriøst her :D Jeg har en venninne og kollega som jeg har «faket» mensen til nå siste uken. Hun ble så begeistret over at vi da hadde samme syklus... :D Hun snakker om mensen hele tiden, men også om at hadde vi blitt gravide forrige eggløsning så hadde vi vært gravide samtidig .. :D Les: hun har ikke fast følge, så det hadde vært katastrofe for henne. Nå er det tett før jeg røper hele greia, men har lovet meg selv å fortelle nermeste familie dette, og i dag er siste arbeidsdagen min i år :D Uffa meg

I dag var det også influensavaksinering på jobben min, jeg måtte fylle ut et skjema mens hun så på, og der var spørsmål om jeg var gravid under 12 uker :D Måtte kviskre til hun damen bak forhenget og det endte med at jeg fikk plaster og måtte sitte i 20min etterpå å late som at jeg hadde blitt vaksinert.. :D

Nei så fantastisk!!!! :hilarious: huff, unnskyld at jeg ler. Men fint at de ordnet for deg det da, hihihi

Jeg har tatt vaksnina og er gravid. Spurte legen om det var farlig, men det var det ikke. :)

Back
Topp