Nesten avslørt av hund [emoji1]

RainbowHope

Betatt av forumet
Jeg tror hunden min merker at jeg er gravid. Han er ganske klengete og er usedvanlig glad om dagen [emoji1] Svigermor passer han innimellom og nå har hun de to siste gangene hun har sett han (begge etter jeg testet positivt) sagt at hun synes han er veldig rar for tiden. Gjør ting han ikke vanligvis gjør osv. Vanskelig å holde på hemmeligheter da [emoji87] Hun kan heldigvis veldig lite om hund, så jeg skylder på alt annet som jeg kan. Det kan bli 2 lange måneder å holde dette hemmelig [emoji1] Flere som nesten har blitt avslørt? Jeg føler selv at graviditeten lyser ut av meg, men heldigvis ingen som har spurt eller sagt noe ennå [emoji4]

Jeg er heller mer overrasket over kommentarer som kommer som jeg ikke fikk før iom at jeg har 2 barn. Plutselig sier noen på jobb enn om du plutselig skal ha svangerskapspermisjon da, mens ei Anna spurte direkte for en uke siden om jeg var gravid:eek: jeg svarte nei :oops:
Og i dag var det noe med frukt og en annen sa - du er nok befruktet du med litt humor:eek: jeg tenker tilfeldig men uansett:angel5

Jeg er heller mer overrasket over kommentarer som kommer som jeg ikke fikk før iom at jeg har 2 barn. Plutselig sier noen på jobb enn om du plutselig skal ha svangerskapspermisjon da, mens ei Anna spurte direkte for en uke siden om jeg var gravid:eek: jeg svarte nei :oops:
Og i dag var det noe med frukt og en annen sa - du er nok befruktet du med litt humor:eek: jeg tenker tilfeldig men uansett:angel5

Oj, ja det var mange tilfeldige kommentarer. Kanskje du har fått en glød? [emoji3]

Det har haglet på med kommentarer om jeg er gravid fra forskjellige hold også. Både før jeg ble, og nå etter. Veldig rart!
Jeg har jo allerede 3, og ei bonus, så folk mener vel egentlig at vi allerede har nok? :P

Det har haglet på med kommentarer om jeg er gravid fra forskjellige hold også. Både før jeg ble, og nå etter. Veldig rart!
Jeg har jo allerede 3, og ei bonus, så folk mener vel egentlig at vi allerede har nok? :p
Rart det der, skal nesten tro det står skrevet i panna vår :p

Rart det der, skal nesten tro det står skrevet i panna vår :p

Ja, jeg venter i spenning på når noen spør oss. Familie og venner har spurt ofte det siste året allerede, da de synes det er på tide for oss. Har sagt fra at jeg ikke synes noe om sånt mas, men tiden får vise om vi får mange spørsmål nå. Jeg kommer til å ta en «hvit løgn» å si nei, men vet at sambo hater å lyve uansett hvor uskyldig det er. Synes dere det er greit å lyve når noen spør sånn? Jeg tenker at det de ikke har noe med, det trenger ikke jeg å si hvis jeg ikke vil - uansett. Det er jo vårt liv og vi har lyst å fortelle nyheten selv, ikke få det presset på.

Ja, jeg venter i spenning på når noen spør oss. Familie og venner har spurt ofte det siste året allerede, da de synes det er på tide for oss. Har sagt fra at jeg ikke synes noe om sånt mas, men tiden får vise om vi får mange spørsmål nå. Jeg kommer til å ta en «hvit løgn» å si nei, men vet at sambo hater å lyve uansett hvor uskyldig det er. Synes dere det er greit å lyve når noen spør sånn? Jeg tenker at det de ikke har noe med, det trenger ikke jeg å si hvis jeg ikke vil - uansett. Det er jo vårt liv og vi har lyst å fortelle nyheten selv, ikke få det presset på.
Jeg tenker at folk bare kan få en hvit løgn når de spør slik, neste som spør skal jeg svare med eg spørsmål som: synes du jeg har lagt på meg? eller ser det slik ut? :p

Bare si noe sånt som: «det får dere vite når tiden er inne» Når jeg har blitt spurt og ikke var gravid har jeg brukt å si ca dette. Dersom noen av søsknene mine spør før jeg er klar til å fortelle kommer jeg ikke til å svare direkte. Vil si noe sånt som «du er optimistisk på våre vegne» (har nemlig ei på 7mnd) eller: «dere skal tidsnok få vite når det blir aktuelt» Tenkte spare nyheten til jeg treffer dem ansikt til ansikt :)

Her var det mange som så det på meg, og hunden var også svært klengete. Mange som også gikk å tullet med at jeg var det, så det var vanskelig å holde det skjult ..:D

Jeg har også kommer med hvite løgner. Blant annet til mamma :P har lyst til å fortelle det selv når jeg er klar..

Avslørt og avslørt.. Jobber med unge mennesker som bor i bolig. Moren til en av disse tok meg til side og spurte meg rett ut om jeg var gravid, og hun tok ikke nei for et svar, mente bastant at jeg hadde en spesiell glød i ansiktet, som hun ikke hadde sett før.
Viste ikke selv at jeg var gravid da, mensen var fortsatt ikke forsinket :):wideyed:

Min hund varsler også. Kun den ene av de da. Tispa kunne ikke brydd seg mindre. Hannhunden blir klengete. Forrige gang sa samboeren min før jeg ante noen ting at bikkja fortalte han at jeg trengte å pisse på en pinne:laughing001 Det stemte på en prikk. Denne gang var jeg ganske obs på det selv

Jeg var akkurat og kjøpte en jakke privat og hun hadde en hannhund, og han lukta så innmari på meg og sto helt inntil foten min helt til jeg dro. Virket på eieren som at det ikke var helt vanlig og vi har ikke noen dyr heller. [emoji23][emoji848]

Eller så er det jeg som leser masse inn i det. Kanskje han bare likte meg [emoji1]

Vi har en ganske sky katt spm er lite kjælen, og bare koser på egen prinsipper. Noen dager etter jeg testet positivt la hun seg på magen min og var uvanlig kosete [emoji7] Merker hun er mer i nærheten av meg nå. Nesten som at hun passer på meg når jeg sover [emoji173]️

Back
Topp