Nesten avrevet navlestreng

Soffi23

Elsker forumet
I dag fikk jeg høre historien om da samboeren min ble født! Har googlet masse etter dette, og er sykt nysgjerrig på om noen her har hørt om eller opplevd lignende, da jeg ikke finner noe om dette noen plass på nettet.

Han lå i seteleie til termin og de gjorde en ytre vending av han, så ble min svigermor overvåket nøye og de så at han ble dårligere og dårligere inn i magen. Til slutt ble det gjort hastekeisersnitt og da fant de en nesten avrevet navlesnor som kun hang i et par tynne tråder! Det er jo noe av det rareste jeg har hørt. Svigermor er overbevist om at det må ha vært den ytre vendingen som gjorde det, men det hadde de blankt avkreftet på sykehuset.

Hørt om lignende eller hatt lignende opplevelser?
 
Kun hørt om på TV og da hvis navlesnoren er for kort. Veldig spesielt da. Med min eldste var det en knute på navlesnoren og fikk ikke mye svar her inne ang det heller. Ikke fra sykehuset heller for den saks skyld. Men nr 2 var den ekstremt lang. Er vel desverre sånt som kan skje uten at man veit hvorfor.
 
prøvd ytrevending og der jeg var så følgte de med hele tiden på ultralyd hvordan baby satt og avsluttet to ganger fordi han satt feil for å vende ham... og etterpå måtte jeg ligge med sånn belte og sjekke baby og livmoren tok livet med ro...

så opplevde det var veldig trygt og viste de ville kjøre meg rett til ks dersom det gikk gale underveis...
 
Back
Topp