Nestemann?

Tumle

Glad i forumet
Noen som har begynt og prøve på nestemann? Mannen kom hjem fra jakt forrige uke og hadde plutselig bestemt seg for at vi måtte hive oss rundt og prøve på nr 2... brukte ett år og hadde 1 SA før spira satt sist, håper det går bedre denne gang...

Forøvrig. Hvor lang tid brukte dere på og lage barna dere har?

Oioi! Masse lykke til. :)

Mine to er heldige uhell, så kan ikke svare deg på det andre :)

Her prøves det ikke akkurat. Men hadde bestemt meg for å prøve på nr 3. Men har egentlig ombestemt meg :p Men går fortsatt ikke på prevensjon, så det kan jo skje!

Brukte ca 1 år med første, og 2 år med nr 2.
Masse lykke til med prøvinga! :)

Så stas! Her er det uaktuelt å begynne før tidligst til sommeren :) Brukte 4 mnd sist :)

Ikke noen flere her. Nr 1 brukte vi litt under 1 år. Tenkte ikke på eggløsning osv, bare hadde oss når jeg ikke hadde mensen :-P
Nr 2 gikk på 2.forsøk ;-)

Vi er ferdige og fornøyde med våre 3. Har brukt 1 forsøk på alle så vi er heldige.
Lykke til :)

Her blir det ingen fler...for oss holder det med de to vi har <3
Tok 4 mnd før det klaffa med første og 3 mnd med andremann :)

Så gøy :)

Jeg er ikkje heilt klar for en til enda, men tanken streifer meg innimellom, så vi må vel til etterhvert.

Lille kom på første forsøk :)

Lykke til med prøvingen :)

Brukte 7-8mnd sist, nå har jeg gått uten prevensjon i 9 mnd men ikke prøvd så hardt egentlig.. skal begynne nå fremover med sex (har hørt at det kan funke) og eggløsningstester :-)

Her er vi ferdige:) nr en satt på andre forsøk, nr to satt ett par mnd før vi egentlig hadde tenkt oss, nr tre kom som en stor overaskelse og jeg sjønner fremdeles ikke hvordan vi var så heldig at hu klarte å snike seg frem:p

Hyggelig!

Her er nr 3 på vei. Hell i uhell :D

Nr 1 var samme. Nr 2 satt 3 mnd uten prevensjon :)

Vi var heldige og traff på første forsøk på begge to.
Vi har vært innom tanken på nr 3, men lagt det vekk (trolig for alltid). Jeg synes det er skikkelig krevende jeg, så derfor spørs det om vi rett og slett takler enda en. Kanskje det blir en attpåkladd, men det får vi se på. Har lyst å kose meg med de to vi har :)

Her er det ikke flere enda...! En del ting som skal på plass først... Meeeen vi brukte nesten 4 år med aktiv og litt mindre aktiv prøving, med 1 sa før frøkna satt... så bør vel ikke vente alt for lenge... ;) masse lykke til+

Her er tanken at nestemann skal komme i 2016. Men med fire spontan aborter bak oss er det ikke sikker at det blir flere barn. Vi koser oss masse med mirakelgutten vår:) Og blir det et barn til er det bare bonus og et hjertelig velkomment tilskudd❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Sier som jeg bruker si; ikke i morgen iallfall.

De to første var ikke planlagte, og de to siste ble vi gravide på andre forsøket.. :)

Gikk 3år før veslejenta kom, 9mnd på lillegutt som er i magen nå og kommer i mars:) pergotroll:)

Back
Topp