Neste ultralyd

AinaPaina

September 2013 <3
....vil ikke mannen være med. Er det frekt av meg å få vite kjønnet uten at eg sier det til han ;-p vil jo egentlig ha overraskelse, men vet ikke om jeg klarer det denne gangen :-p

hehehe, Hadde nok tenkt d samme, og sannsynligvis fått vite d :-P

Om det er frekt?! Tja, spørs hvem du spør... Jeg synes ikke ;-)

Syntes ikke det er frekt.. Men spørs om du røper deg når han ser fargen på tøyet

Tror ikke jeg hadde klart å latt være å spurt om p få vite de ja :p me. Jeg hadde kanskje sakt til sambo før je dro at de kunne være at jeg ikke klarte å lavære å spørre ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Får se hva jeg gjør. Men eg kjøper ikke tøy før fødselen uansett. Og holder det mest mulig nøytralt :-)

Næsj, ikke frekt, men enn om du forsnakker deg? :)

Frekt kan sikkert diskuteres ;) men jeg hadde aldri hatt samvittighet til det,om vi på forhånd var blitt enige om og ikke vite.

Det var det da.. Nei jeg hadde nok gluppet det etterhvert, med vilje. Men jeg vil jo gjerne ha han med da... :/

Hvorfor skal du ha en til ul da? 3D? Vil han ikke bli med fordi han ikke vil vite kjønnet kanskje?;)Jeg skal inn i uke 32 igjen Pga lavtliggende morkake, samboer vil være med:) er jo en ekstra titt på lille jenta vår.

Hvorfor skal du ha en til ul da? 3D? Vil han ikke bli med fordi han ikke vil vite kjønnet kanskje?;)Jeg skal inn i uke 32 igjen Pga lavtliggende morkake, samboer vil være med:) er jo en ekstra titt på lille jenta vår.
Vi skal på ekstra sjekker pga lav fødselsvekt på storesøster. Han synes ikke det var vits å være med, han har jo vert med 2 ganger. Men han vil ikke ta mer fri fra jobben!.

Mannfolk er ikke like engasjert som oss damene under svangerskapet til enhver tid.. De er nok litt mere : har allerede vært med på ul så da trenger jeg ikke igjen,så lenge det ikke er noe galt. Jeg hadde en tidlig ul i uke 12 da var samboer med,også på oul, men så hadde jeg en ny en ei uke etter Pga mye smerter i magen(som viste seg å være endometriose realatert) men da ble han ikke med... synes det var greit,men ikke helt det samme da:/

Ja, det er vel litt sånn. Han hadde nok blitt men om jeg hadde tvunget han, men han har en del annet som han må ta seg fri fra jobben for å fikse så jeg har forståelse for at han ikke blir med.

Tror ikke jeg hadde klart å vite det uten å si noe til mannen. :-/ skjønner du vil vite det da!

Skal på ny ul den 29. Mai .. Er 23+6 da.. Skal sjekke blodstrømninger ell noe sånt da.. Pga svangerskapsforgiftning med førstemann.. Regner med at jeg går alene da

Back
Topp