Neste uke begynner vi med o.ul :)))

£ille£en

Forelsket i forumet
Nå har vi komme så langt att vi skal begynne med o. ul! Første mann ut er H0112!!! jippi!!! <3 håper alt er som d skall. så vi slipper noen flere ubehagelige overraskelser!! vil dere vite hva d blir??>

Jeg har en hel måned igjen...fikk innkallingen på fredag. Har fått time 9.3. Synes det er lenge til, men skal nok klare å holde ut. Vi var på ul i forrige uke og fikk se en aktiv krabat som sprellet med armer og bein. Er fortsatt usikre på om vi vil vite hva det blir. Samboeren har hele tiden vært i mot å vite det, men nå har han snudd. Jeg har hele tiden vært usikker, og er det fortsatt. Kommer sikkert ikke til å bestemme oss før vi er på ul. :-)

Har ikke fått innkalling enda jeg, så vet ikke dato for UL enda, mewn JM sa det ble nok i förste del av mars, så ca 1 mnd til :)

Vi skal vite hva det er ja om dem kan se det :)

Magefölelsen sier jente, så blir spennende å se :)

Wohoo 

Gleder meg til å se om det er jente eller gutt, håper h*n er samarbeidsvillig!

Magefølelsen akkurat nå sier jente emoticon

Jeg har fått ordinær UL 9.mars selv, og synes dette er litt vel seint.. men det er fordi jeg har byttet sykehus fra Ullevål til Skien. Har faktisk mulighet til å ta UL på Ullevål 2.mars også.. lurer veldig på om jeg skal ta begge ... Jeg må neste vite kjønnet.. er altfor nysgjerrig til å klare å vente helt til august...

4 uker og 2 dager til vår ultralyd 07.03...
leeeenge til!
men det er gøy med spenningen! :D
da er vi 19 + 1 så det blir spennende å se hvordan ting ser ut inni der da! <3

Har ikke fått time ennå jeg.. :-/  Men legen sa jeg kom til å få i midten av mars. Føles så lenge til!! :-S

Skal ikke før 20 mars.. Og det er lenge til. Håper virkelig de ser kjønn. Vil begynne å smake på navn. Navn er vanskelig hehe

hat ikke fått time enda jeg. hehe termin 1 aug så den bør vell komme snart

Har fått time 2 mars og gleder meg veldig til å se Bøllefrøet igjen, var på tidlig ul 26 januar. Håper at den har det likebra nå som da. Å så klart vil jeg vite hva som skjuler seg der inne.

Back
Topp