Neste superdøgn...

MTDC

Forumet er livet
VIP
Noen som vil gjette hvor mange hver av oss må greie for at vi skal ha høyeste snitt neste onsdag/torsdag? Jeg tipper vi bør ha ca 100 innlegg hver... I hvertfall på de mest aktive av oss... Men med tanke på aktiviteten som var her sist onsdag tror jeg det er fullt mulig å få til:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Vi bør nok ha rundt 100 hver ja... Jeg hadde 65 nå sist, så skal ikke være umulig å komme opp i 100 :) Men er veldig fornøyd med 65 og da, siden jeg hadde 72 totalt siden jeg meldte meg inn og frem til skravledøgnet starta :P

Kan nok tenkes at jeg får vært mer aktiv nestkommende onsdag. Denne onsdagen var jeg borte hele dagen :-/

100 hver bør man vel få til ganske kjapt. :) men er sikkert lurt å ta med noen ekstra, i tilfelle. Disse andre gruppene sover jo aldri!

BVforum via HTC

Vi bør nok ha rundt 100 hver ja... Jeg hadde 65 nå sist, så skal ikke være umulig å komme opp i 100 :) Men er veldig fornøyd med 65 og da, siden jeg hadde 72 totalt siden jeg meldte meg inn og frem til skravledøgnet starta :P
Ikke dårlig:-) Også hadde du jo kjøkkentjeneste;-) Hadde vært utrolig gøy om vi greier det:-)

100 hver bør man vel få til ganske kjapt. :) men er sikkert lurt å ta med noen ekstra, i tilfelle. Disse andre gruppene sover jo aldri!

BVforum via HTC
Nei, de gjør visst ikke det! Syns vi var flinke jeg,men hjelpes hvor mange innlegg noen grupper hadde skrevet!!

Ja, men de gruppene har flere å dele på også om ikke alle er aktive:-) Sikker på vi kan greie det ettersom vi var mest aktiv av de små gruppene:-)

Ja, de flyter nok litt på antall aktive. Blir spennende å se hvordan de klarer seg med nye regler. :)

BVforum via HTC

Ja, vi får satse på at vi tar dem med de nye reglene :D

Klart vi gjør! Vi er best;-)

Jeg har alltid fri onsdagene så hiver meg på neste gang også!

Hihi ja der sier du noe, men det skal nok gå bra :)

Back
Topp