Neste oppgave i kortkrigen?

2søte

Gift med forumet
Når kommer neste oppgave i kortkrigen? Bortsett fra den første gangen, har den jo kommet så fort avstemninga har blitt lagt ut. Venter i spenning! [:)]

De første tre ukene kom den først når avstemmingen var avslutta.. [;)]
Men, jeg skal bare avklare noen småting med hun som har laget oppgaven først, og så skal jeg legge den ut, så fort som mulig imorgen. [:)]

Superfinaleavstemmingen er i gang, forresten.

Takk for tålmodighet alle sammen, veldig bra at ingen ble stressa av at jeg ikke fikk lagt det ut helt med en gang avstemmingen var avslutta, det var demo-uke denne uka gitt.. [:)]

Så bra! Jeg mente det var etter første gangen, men du har sikkert rett, jeg har knapt nok hukommelse til å huske hva som skjedde dagen før for tida så. [8D]

Synes superfinalen var særdeles vanskelig denne gangen, alle er jo så utrolig flinke jo! [:-][:D][:)]

Siden ingen ryker, så kan jo ny oppgave bare komme?[:D]

ORIGINAL: smash

Siden ingen ryker, så kan jo ny oppgave bare komme?[:D]

Enig der, så blir det brukbar tid å komme opp med noe på også. Men er jo ikke sikkert oppgaven er helt avklart siden pijah venter.

Synes i grunn ny oppgave kan komme når avstemmningne er i gang jeg[:-] Synes det blir så kort tide fra torsdag til tirsdag[&o]

ORIGINAL: *MaCa*

Synes i grunn ny oppgave kan komme når avstemmningne er i gang jeg[:-] Synes det blir så kort tide fra torsdag til tirsdag[&o]

Har svart på spørsmål nå!!!!!

Men går vel bra for de flest vil jeg tro at oppgaven kommer i kveld når hun legger den ut, har nemlig aldri (uten kanskje 1-2 unntak) mottatt noen bidrag før mandager eller tirsdagskveld rett før fristen[8D]

Men skal selvfølgelig komme så raskt det lar seg gjøre:)

ORIGINAL: supernint

Men går vel bra for de flest vil jeg tro at oppgaven kommer i kveld når hun legger den ut, har nemlig aldri (uten kanskje 1-2 unntak) mottatt noen bidrag før mandager eller tirsdagskveld rett før fristen[8D]

Jeg leverte faktisk denne ukens bidrag torsdagen uka før[8D][8D]

Det har vel sikkert noe med at en trenger tid på oppgaven tenker jeg. Jeg bruker i hvert fall noen dager på å tenke ut ideer og hvordan jeg skal gjøre det (ja, er lite kreativ, treg og lite rutinert, men er slik jeg jobber [8D]), før jeg setter meg ned og lager kortet.

ORIGINAL: 2søte

Det har vel sikkert noe med at en trenger tid på oppgaven tenker jeg. Jeg bruker i hvert fall noen dager på å tenke ut ideer og hvordan jeg skal gjøre det (ja, er lite kreativ, treg og lite rutinert, men er slik jeg jobber [8D]), før jeg setter meg ned og lager kortet.

Vanligvis bruker jeg og lang tid, men var borte forrige helg. Derfor kortet kom før helga[8D]

Oppgaven er ute nå, måtte bare få svar på noen småting fra supernint. [:)]

Neste uke kommer oppgaven så fort avstemmingene er laget.

Back
Topp