Neste måned er det VÅR tur

Håperpå3♡

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Er så uvirkelig men samtidig superfint at det allerede er Mai og vi er neste føde måned❤️ i mai er det mye som skjer, så tror nok ukene går fort! Gleder meg❤️❤️ Hva skal du bruke de neste ukene på? 6 uker til termin på meg. Skal brukes til Eurovision fest, 15åringen skal feire bursdag, jeg leser til siste eksamen og skal prøve å hvile mye. Men også bevege meg så mye jeg orker og prøve å ikke å kjeske å som jeg gjør HVER dag for tiden hehe

Jeg er heldig og får babyshower til helgen :love2 Etter det skal jeg bestille de siste tingene jeg trenger. Ellers blir det en del hagestell, gravid eller ei så er det mye som må gjøres nå på våren :knegg:
En snau uke før termin får jeg besøk fra USA! Da kommer lillesøster, mannen hennes, og deres lille datter som jeg ikke har møtt ennå. Det blir kos :Heartred (Må vel pakke fødebagen underveis også..) Er førstegangs 35+2, og vi gleder oss såå mye til å møte jenta vår :love017

Jeg er heldig og får babyshower til helgen :love2 Etter det skal jeg bestille de siste tingene jeg trenger. Ellers blir det en del hagestell, gravid eller ei så er det mye som må gjøres nå på våren :knegg:
En snau uke før termin får jeg besøk fra USA! Da kommer lillesøster, mannen hennes, og deres lille datter som jeg ikke har møtt ennå. Det blir kos :Heartred (Må vel pakke fødebagen underveis også..) Er førstegangs 35+2, og vi gleder oss såå mye til å møte jenta vår :love017
Samme her! Hagearbeid må gjøres! Mannen lo godt, fordi sist uke var det en risiko for at jeg ble innlagt, men dagen før kontroll tilbrakte jeg ute i hagen - kan ikke risikere å bli innlagt UTEN å ha rensket jordbærbedene! Krise! Hahahaahh

Samme her! Hagearbeid må gjøres! Mannen lo godt, fordi sist uke var det en risiko for at jeg ble innlagt, men dagen før kontroll tilbrakte jeg ute i hagen - kan ikke risikere å bli innlagt UTEN å ha rensket jordbærbedene! Krise! Hahahaahh
Oi håper ting går bedre nå, så du slipper å bli innlagt! Hehe samme her, får litt kommentarer av mannen her også :knegg: Han mener at jeg heller burde ta det med ro og fokusere på fødselen og alt i vente.. men hvordan kan jeg slappe av når det er så mye som må gjøres i hagen? Ser for meg at jeg er myyye mer avslappet under fødselen om ting er på stell - trenger ikke flere stresstanker om det kan unngås laughing1

Last edited:
Syns ukene bare fyker avgårde nå! 5 uker til termin og 2 uker til permisjonen starter. Sprøtt. Men både meg og storesøster på 6 gleder oss til å snart få møte lillesøster :)

Nå er ungen så aktiv at det føles ut som vannet skal gå :laughing002 haen en mnd og en dag til termin, og må tømme ferdig soverom som eldste skal få(våres gamle) og male det :nailbiting: må bli ferdig snart :smiley-ashamed004 satser på det går

Imorgen er det 4 akkurat en mnd til termin, mensen terminen min er 2.juni, på første ultralyd ble den satt til 15.juni og ved ordinær ultralyd ble den satt til 7.juni. Er så spent på når frøkna kommer, «lillebror» fyller 2 år 17.juni så jeg krysser alt jeg har for at frøkna kommer før det så jeg kan være med lillegutt på bursdagen hans :happy:
Drømte om at vannet gikk å jeg måtte rett inn på sykehuset, så igår pakket jeg fødebaggen klar, det eneste som mangler er snacks, men det er det ikke noe problem å kjøpe med på veien hvis ikke jeg rekker å gjøre det før :hilarious:

Er helt sykt hvor fort tiden har gått! Masse lykke til i siste innspurt junimammaer :Heartbigred

Imorgen er det 4 akkurat en mnd til termin, mensen terminen min er 2.juni, på første ultralyd ble den satt til 15.juni og ved ordinær ultralyd ble den satt til 7.juni. Er så spent på når frøkna kommer, «lillebror» fyller 2 år 17.juni så jeg krysser alt jeg har for at frøkna kommer før det så jeg kan være med lillegutt på bursdagen hans :happy:
Drømte om at vannet gikk å jeg måtte rett inn på sykehuset, så igår pakket jeg fødebaggen klar, det eneste som mangler er snacks, men det er det ikke noe problem å kjøpe med på veien hvis ikke jeg rekker å gjøre det før :hilarious:

Er helt sykt hvor fort tiden har gått! Masse lykke til i siste innspurt junimammaer :Heartbigred
Vi har samme termindato! Gikk fra 14 juni (app), til 10 juni (tidlig ul) og til slutt 7 (ordinær ul). Har ennå ikke pakket fødebagen og kjenner jeg må gjøre det asap. For alt jeg vet kan hun komme om en ukes tid (i uke 37). Drømmer stadig at jeg føder så det er kanskje et tegn :knegg:

Vi har samme termindato! Gikk fra 14 juni (app), til 10 juni (tidlig ul) og til slutt 7 (ordinær ul). Har ennå ikke pakket fødebagen og kjenner jeg må gjøre det asap. For alt jeg vet kan hun komme om en ukes tid (i uke 37). Drømmer stadig at jeg føder så det er kanskje et tegn :knegg:
Lov å håpe :hilarious: Men tiden frem til termin går nok fort:happy:

Pakke, flytte og prøve å komme i orden i det nye huset. Har lyst til å holde på litt i hagen, men usikker på om formen tillater det. Sliter med bekkensmerter, kvalme og generelt dårlig form. Pluss at hun som blir tre år etter sommeren, starter sommerfeiren neste mandag. Siden vi flytter i helgen og ikke har fått plass før 1.august :p

Back
Topp