Neste julefeiring

frk.tingeling

tingeling
Marsboerne 20 18
..har vi noen småtasser i hus og julefeiringen blir ikke det samme igjen! [emoji7] Syntes det er så koselig men samtidig uvirkelig å tenke på! [emoji7][emoji92]

Ja, dette har jeg tenkt mye på den siste tiden. Derfor har jeg prøvd å være litt oppmerksom på hvilke tradisjoner andre har som kan være koselig å adoptere inn i vår familie :)

Det er superrart å tenke på, men sååå koselig ^^

Tenker masse på det samme, og på grunn av det har eg ikkje hatt så masse julestemning før siden eg sjølv var liten. Tenker på å danse med baby i armene til julesanger og så magisk jul vil bli fra no av. Og at eg og mannen skal feire ilag for første gang da, men vår eigen lille familie. Magisk![emoji173][emoji319]

Husker det var veldig stort med første jul med barn...blir bare enda bedre neste jul:) er såå mye søte små julebaby klær i butikkene nå..

Gleder meg helt vilt! Elsker jul, men det har ikke vært det samme etter jeg flyttet hjemmefra. Det er mye jeg ikke gidder å styre med når det "bare" er for meg. Så i år blir det nok en litt halvveis jul igjen, men neste år er det allerede planlagt å reise opp til hytta som er såå koselig (samboer og jeg på samme sted for andre gang noensinne), og jeg skal plukke opp igjen tradisjoner jeg egentlig har vært veldig glad i... :Heartred

Var veldig spesielt med første jul med barn. Fikk tilbake litt julestemning. Selv om hun bare var 2 mnd. Første jul til nr 2 var enda mer spesiell da han var født 3 dager før jul. En ekstra fin julepresang [emoji8] men blir nok ekstra stas i år når han er et år. Og med vår lille overaskelse i magen blir det nok litt magisk jul i år. Det fine med første jul til marsbabyen, er at h*n er stor nok til å få noe ut av julen.

Jeg har en til fra før, men å få to barn å dele høytider og ferier med, vil bli spennende og artig :)

Det ER fantastisk med jul når man har fått barn! De 8 siste julaftener har vært helt magiske.. Og mer magisk blir det for hvert barn som kommer til i familien. Vi gleder oss allerede til neste jul med enda to til! [emoji7]

Jeg må ærlig talt si jeg synes det er litt vedmodig, jeg, at dette er siste "normale" julen. Jeg har bare feiret med barn to ganger før, da med min søster sine barn. Og for å være ærlig hatet jeg det.... Julaften er for meg fred og ro, lavmælt og uten masse hyl og skrål.

Så jeg må jo bare håpe det er noe annet når det er min egen unge som står for ståket :p

Jeg må ærlig talt si jeg synes det er litt vedmodig, jeg, at dette er siste "normale" julen. Jeg har bare feiret med barn to ganger før, da med min søster sine barn. Og for å være ærlig hatet jeg det.... Julaften er for meg fred og ro, lavmælt og uten masse hyl og skrål.

Så jeg må jo bare håpe det er noe annet når det er min egen unge som står for ståket :p
Det er nok noe med det der "unga att andre" [emoji14]

Det er nok noe med det der "unga att andre" [emoji14]

Ja, jeg kommer fra en familie hvor verken mormor, mor eller min søster kan fordra unger, men likevel har valgt å få opptil flere selv :p Så får satse på at jeg også synes alt mine unger gjør er fantastisk, selv om jeg synes andre barn er ... heller så som så...

Gleder meg veldig til julen de neste årene. Jeg elsket julen da jeg var liten og gleder meg til å se samme gleden til datteren min. Skal gjøre alt vi kan for at hun skal få den beste julen hun kan tenke seg fremover:Heartpink

Vi har en gutt fra før på 3. Julen blir virkelig gøy i år for nå gleder han seg sånn [emoji16]

Back
Topp