Neste bilsete (10 kg +)

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Tenker å begynne jakten på bilsetet som vi skal bruke etter vårt BeSafe Izi Go (0-13 kg)

Kommer ofte over tilbud så kan være greit å kikke i god tid.

Noen anbefalinger? Må selvfølgelig være bakovervendt ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har tenkt å teste ut besafe izi plus selv når den tid kommer. Liker at det går opp til 25 kilo og at det er plus godkjent. Hørt mange som er fornøyde og at det er god plass i setet. Skal dra innom en forhandler og la mini prøvesitte setet + teste i bilen for å se at det passer, men litt i tidligste laget enda.


Februar-14 mamma <3
 
Har tenkt å teste ut besafe izi plus selv når den tid kommer. Liker at det går opp til 25 kilo og at det er plus godkjent. Hørt mange som er fornøyde og at det er god plass i setet. Skal dra innom en forhandler og la mini prøvesitte setet + teste i bilen for å se at det passer, men litt i tidligste laget enda.


Februar-14 mamma <3
Hørtes allright ut det setet. Litt tidlig her også, lillegutt er ikke 2 mnd engang :p Men nye bilstoler koster litt, kjekt å kaste seg rundt på salg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hørtes allright ut det setet. Litt tidlig her også, lillegutt er ikke 2 mnd engang :p Men nye bilstoler koster litt, kjekt å kaste seg rundt på salg :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, vurderte å kjøpe nå nylig når det var 25% på barnas hus, men håper maxi cosien holder seg til nyttår slik at vi kan kjøpe stol på romjuls/nyttårssalg i stedet :)


Februar-14 mamma <3
 
Jeg har også fulgt litt med nå og tenkt at det er smart med salg. Men samtidig så vil jeg gjerne prøve, siden det skal vare lenger enn babysetet vi har nå.
Har hvertfall bestemt at vi skal ha et som går til 25 kg, så vi kan ha det så lenge som mulig. Vi har ikke isofix, så da trenger vi ikke vurdere de.
Og så skal jeg lese alle tester. Så lenge det er testet i front og sidekollisjon må det ikke være plus-testet tenker jeg.
Sjekk forbrukerombudets test:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Er veldig mange som liker cybex sirona også, men det krever isofix og kan dermed ikke brukes lengre enn til 18 kilo bakovervendt, men da kan man snu det og feste det med bilens belter og sikrer ungen med pute i stedet for de integrerte 5-punktsselene (5-punktsseler skal ikke brukes forovervendt). Det sommer fint med cybexn er at man kan vri stolen når man skal ha barnet inn og ut slik at dette blir enklere.


Februar-14 mamma <3
 
Back
Topp