Neste barn

Så herlig med 5 barn! Heldige deg. Hehe, alle gode ting er tre ;)

Jeg føler meg som den rikeste i verden på grunn av mine snart 5 barn ❤️

De 3 jeg fikk med 1.ektemann er fantastiske, og jeg var ferdig.
Etter nr 3. Men så møtte jeg min nåværende mann som ikke hadde barn.
Og da gikk jeg fra 100% ferdig til. Åååå han er så fantastisk med barna mine. Han må få oppleve selv hvordan det er, og bli Pappa. Men jeg vil ikke ha "enebarn" så om han vil ha barn må det bli to.
Og dermed venter jeg vårt 2.felles barn, og blir mobbet :p Og får høre du sa du var SÅ ferdig etter nr 3 :D hehehe

Eldste hos meg er 18 år ;)
Og yngste blir snart 2 ;)
Og snart kommer Lille i magen❤️

Har lyst på 1 til men ikke tett på. Har en fra 2014 og en fra 2016. Neste må bli tidligst 2020. Da er jeg 35, det er vel innafor? Mannen er ikke helt med på det, men rekker jo å overbevise han :)
Det er jo ikke så lenge til 2020 :) Men innen det har nok mannen din med på en til :)

Jeg føler meg som den rikeste i verden på grunn av mine snart 5 barn ❤️

De 3 jeg fikk med 1.ektemann er fantastiske, og jeg var ferdig.
Etter nr 3. Men så møtte jeg min nåværende mann som ikke hadde barn.
Og da gikk jeg fra 100% ferdig til. Åååå han er så fantastisk med barna mine. Han må få oppleve selv hvordan det er, og bli Pappa. Men jeg vil ikke ha "enebarn" så om han vil ha barn må det bli to.
Og dermed venter jeg vårt 2.felles barn, og blir mobbet :p Og får høre du sa du var SÅ ferdig etter nr 3 :D hehehe

Eldste hos meg er 18 år ;)
Og yngste blir snart 2 ;)
Og snart kommer Lille i magen❤️
Hehe. Mannen din er heldig :) Du kunne jo vært ferdig med å få barn etter tre stykk. Det er jo nesten en generasjon mellom yngste og eldste :) Regner med at du får god hjelp av de eldste når det blir veldig travelt?

Hehe. Mannen din er heldig :) Du kunne jo vært ferdig med å få barn etter tre stykk. Det er jo nesten en generasjon mellom yngste og eldste :) Regner med at du får god hjelp av de eldste når det blir veldig travelt?

Ja jeg er jo ikke så mobil nå så hun eldste er med, og legger. Så jeg får pussa tenner, og lagt henne :)
Hjelper med bleieskift, og tar henne når hun våkner etter dupp i helgene hun er hjemme.
Hun på 16.5 år er også en hjelpende hånd. Med bleieskift, legging for dupp om hun er hjemme, og legging for kveld. Når vi skal storhandle inn for hele uka som vi gjør mandagen så har hun henne hjemme, eller på lekeplassen :) De forguder straks 2 åringen. Og gleder seg enormt til en liten til kommer.
Har en straks 12 år gammel gutt som jeg pleier å spørre om kan leke litt med henne på rommet, eller i stua når jeg er veldig sliten. Eller være med ut på lekeplassen så han kan ta henne når hun springer avgårde (ikke jærde rundt lp).
Nå på slutten har jeg trengt en del avlastning, men de har jo hatt ferie.
Og snudd døgnet, og sovet lenge.
Mens snart 2 åringen har våknet mellom 04.00 og 05.30 DET har våre tøft, og holde seg våken til duppen hennes 10.30 eller 11.00 da :sick009

Nå er sommerferien over eldste har begynt i lære... neste på vid skole, og snart 12 åringen i 7.klasse. Og snart 2 åringen er hjemme med meg. Og pappen som har 2 uker fri, for å kunne være med forhåpentligvis når neste vil komme til verden :p

Jeg drømmer også om en til. Men samboeren vil bare ha to. Så dette er nok siste gang, og det er i grunn veldig trist:/ Men vi er fortsatt unge (26 og 27), så kan enda få barn i 15 år til, så kan jo hende han ombestemmer seg. Håper det

Back
Topp