Neste baby?

Molte

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
FebbisBebbis2021 ❄️
Vi er overlykkelige og elsker lillejenta vår over alt! Hun er vårt første barn og vi har jo veldig lyst på flere etter hvert.. Når tenker dere å prøve på nestemann? Og hvilket nr. i rekken vil det være? :-)

Satser på å få nestemann i løpet av neste år, det vil da være nummer to i rekken og sistemann. Ønsker å få så tett for å bli ferdig med det, og fordi jeg ikke er noen ungdom lengre. Hadde jeg vært 20 kunne jeg godt tenkt meg og hatt minst 3 år mellom søsknene.

Februar-14 mamma <3

Dette er vårt første barn og vi kan godt tenke oss flere! Tenker 2 til :) Men ønsker ikke å få et nytt barn helt enda, tenker vi begynner å prøve på nr 2 når lillegutt bikker et par år. Ser for meg ca 3 år mellom dem. Er enda ganske ung i barnelaging-sammenheng så føler vi har god tid og jeg gleder meg til å nyte å "bare" ha lillegutt å konsentrere oss om i noen år fremover :)

• Liker
Reactions: BMC
Ingen flere her. Både godt og vondt...

Sent from my iPhone using BV Forum

Har to. Tre år i mellom, veldig grei aldersforskjell. Usikker på om det blir flere.

Jeg har faktisk tenkt på det et par ganger allerede. Spesielt når jeg så en Friends-episode hvor Rachel er gravid:p
Det blir nr. 2 isåfall. Hadde et greit svangerskap og fødsel, så det skremmer meg ikke.
Men det er deilig med alenetid med baby også. Synes hun skal få være enebarn litt til:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Vi har snakket litt om når hun blir to år, da blir det ca 3 år i mellom.

Og det vil bli vårt andre barn.

Spiralen forsvinner i januar. Det blir nr to og siste.

Vi håper at vi får en til! tør ikke vente for lenge med å prøve, da vi ikke ble gravid før etter 4,5år.. Satser på å bli gravid om en lite år.. :)

Vi tenker å vente 2 til 3år før vi begynner å prøve å få nummer 2 vil kjøpe hus først å det aller viktigste fast jobb for skal ta fagprøve neste uke :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi tenker å vente 2 til 3år før vi begynner å prøve å få nummer 2 vil kjøpe hus først å det aller viktigste fast jobb for skal ta fagprøve neste uke :)

Lykke til med fagprøveb! :D

Ser for meg, som nevnt i en annen het tråd ;) , å begynne prøving til sommeren. Det blir nok ikke flere enn to på oss. :)

Lykke til med fagprøve :)

Vi hadde nok venter i 2år med prøving på en til om vi viste at jeg kom til å bli gravid.. Synes 2,5-3 år imellom er perfekt :)

Tenkte ca 3 år mellom. Synes det er en fin alder:)

Tenkte 2-3 år i mellom:) det blir nr 2 og siste:)

Aller helst sku eg hatt en til om ca 3 år... Må bare finne en verdig donor :P

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app

Lykke til med fagprøve :)

Vi hadde nok venter i 2år med prøving på en til om vi viste at jeg kom til å bli gravid.. Synes 2,5-3 år imellom er perfekt :)
Takker gruer meg skikkelig men går nok bra. Ja er enig med at 2 til 3 år er perfekt imellom håper at det blir slik :)

Takker gruer meg skikkelig men går nok bra. Ja er enig med at 2 til 3 år er perfekt imellom håper at det blir slik :)

Ka skal du ta fagprøve i? :) masse lykke til :)

Aller helst sku eg hatt en til om ca 3 år... Må bare finne en verdig donor :p

Hehe... Er lettere sagt enn gjort!

Back
Topp