neste baby...

Miriamsmams

Glad i forumet
har en mann som gjerne vil sette i gang snarest med å få en baby til.. det har ikke jeg planer om.. her må vi vente.. når kommer neste hos dere??

Oi, han vil sette igang allerde? Her vil vi vente litt med nestemann slik at vi blir ordentlig kjent med den første og han klarer seg litt på egenhånd. Vi vil ikke vente alt for lenge da, kanskje begynne å prøve om 1-2 år? :)

Oj, det var raskt :)

Er ikke sikkert vi skal ha flere, men ihvertfall ikke med det første. Synes det var fin aldersforskjell vi hadde nå (3 år og 3 mnd) :)

ja, vi skal ha 4 eller 5 barn vi da:) har allid ønsket huset fullt av barn:) så vi begynner nok å prøve etter bryllupet i august

Det var tidlig ja! Er vel ikke sikkert at eggløsningen er på plass enda heller, eller?

Vi har to flotte barn og sier oss fornøyd med det :-) Selv om det er herlig med en liten baby og permisjon...

De anbefaler jo å venter 2 år mellom hver barn så kroppen får kommet seg og gjordt seg klar til et nytt svangerskap.
Si til mannen din at hvis han vil ha en til na, så kan han bære det fram  =P hihi
Tar ganske mye på kroppen å bære frem et barn, og den trenger tid på å komme seg igjen etterpå.

Vi har også to flotte barn og sier oss fornøyd med det. Det er bare et og et halvt år mellom de, så har nok å gjøre...

Vi er ganske så ferdige nå vi . Har to nydelige skatter emoticon

Siden det er stor fare for at jeg må ta nestemann også med keisersnitt tenker jeg det kan være greit å vente til snuppa er blitt et par-tre år gammel i hvertfall.

jeg har et sterkt ønske om et barn til. men skulle vi bestemme oss for et barn til (greit å bli enig først) så blir det nok 2-5 år til hvis det blir flere.

Hvis jeg klarer (tror nok ikke det) men HVIS mannen min blir med på en baby til - så tror jeg det må bli i 2015-2016.. Vil ikke ha så altfor mange år mellom.. Men synes det er viktig å komme seg igjen fysisk, jobbe litt evt., og ellers kose seg med den lille man har - samt ta vare på de større søsknene;)

Jeg er ferdig. Jeg har fått papirer om sterilisering så de skal jeg levere når jeg skal sitte inn spiralen i mai.

er 25 år nå, så jeg vil vente ca 2 år! har ikke dårlig tid, men vil ha 3 før jeg er 35 ;-)

Vi har nesten to år mellom våre og jeg tror vi kommer til å satse på det samme neste gang. Dvs at vi kommer til å vente ca et år før vi prøver igjen ;)

ja jeg har nok lyst på en siste baby ja :) men litt usikker på mannen ennå, har egentlig ikke prata om det i det siste akkurat, nok annet å henge fingra i ;) men om det blir en sistemann til så blir det nok ca 2 års forskjell mellom han vi fikk nå og neste. Sånn som med de 2 første, fint mellomrom :) 
Å begynne allerede nå er helt uaktuelt for min del. Det er så deilig å få kroppen sin tilbake igjen, har kommet skikkelig i gang med trening og nyter å kjenne formen komme tilbake ja!! :D
Så akkurat nå er sex bare for morro og kos ;)

Ohoi! :p

Vi har jo ei som blir 3år i september, så om det blir nr.3 så blir ikke det før lillesøster starter på skolen. Sånn ca 5år til :p

Jeg har kjempe lyst til å bli gravid igjen! Jenta ble jo tatt med ks i uke 32 så jeg føler meg slett ikke ferdig med å være gravid. Hadde jo bare så vidt fått litt mage. Også har jeg så lyst til å føde! Men det hadde nok ikke vært det beste for jenta og ha en kvalm og trøtt mor akkurat nå så vi venter nok litt. Vil også få jobbet meg opp en god permisjon igjen. Jeg gleder meg bare sånn til å kjenne små spark innenfra igjen! Håper jeg går på overtid neste gang ;)

Hadde pappaen fått bestemme, hadde vi kjørt på med en gang vi kom tilbake fra sykehuset, så vi kunne fått enda en i 2012 :o) Heldigvis har jeg det siste ordet.- Det er jo tross alt jeg som skal utsette kroppen for det :P 
Jeg på min side tenker at ca 2 år mellom hvert barn er idéelt. 

Back
Topp