Neste baby (stjålet av nov 09)



KasperogKine skrev:


Cutie Funny Bubbles skrev:


KristineBirgitte skrev:


Hestehaler skrev:
Skulle først ha en i juni, men mista. Så skulle jeg ha en i september, som jeg mista. Så nå vet jeg ikke[:(]


<3 Så glad jeg ble for å lese dette nå! :D



Noe som ble borte i dette innlegget eller? for håper da virkeli ikke du er glad for å lese at hun egentli skulle ha en i juni og en i sept.


Tror det er fordi hun nå er gravid og venter barn i disse dager- om jeg ikke tar helt feil. :)


Ja, selvfølgelig :) Er glad på hennes vegne for at det gikk fint da hun ble gravid igjen like etterpå at hun skrev det der, og nå skal få en ny baby straks :))
 


KristineBirgitte skrev:


KasperogKine skrev:


Cutie Funny Bubbles skrev:


KristineBirgitte skrev:


Hestehaler skrev:
Skulle først ha en i juni, men mista. Så skulle jeg ha en i september, som jeg mista. Så nå vet jeg ikke[:(]


<3 Så glad jeg ble for å lese dette nå! :D



Noe som ble borte i dette innlegget eller? for håper da virkeli ikke du er glad for å lese at hun egentli skulle ha en i juni og en i sept.


Tror det er fordi hun nå er gravid og venter barn i disse dager- om jeg ikke tar helt feil. :)


Ja, selvfølgelig :) Er glad på hennes vegne for at det gikk fint da hun ble gravid igjen like etterpå at hun skrev det der, og nå skal få en ny baby straks :))

http://www.babyverden.no/Forum/Termin--og-barselklubber/2011/Oktober2011/Sladrer-for-meg-selv-har-fodt/1494469T/

 
her kommer det en til i mai :)
 
Her er det vist ein spire også. 
Så om alt går bra blir det september 2012
 


Lille alv skrev:
Her er det vist ein spire også. 
Så om alt går bra blir det september 2012


samme her.
 
Her kom lillebror for 4 uker siden:)
 


*09-12* skrev:


Lille alv skrev:
Her er det vist ein spire også. 
Så om alt går bra blir det september 2012


samme her.


Og her ;O)
 
Her blir det en liten gutt til i Mai:-)
 
En i juli her ^^
 


*Twixie* skrev:


*09-12* skrev:


Lille alv skrev:
Her er det vist ein spire også. 
Så om alt går bra blir det september 2012


samme her.


Og her ;O)


Og her også...hoho
 
Morsomt å lese litt tilbake :)
Nok en desemberbaby på meg ;)
 
Back
Topp