Neste år på denne tiden....

EmVee

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Sitter jeg ikke alene og ser julemorgen. Da har jeg en baby i fanget mitt! Det er så vanvittig rart å tenke på. Snart 13 år siden jeg hadde baby sist og julen blir virkelig fin framover igjen. Den prepubertale tenåringen er jo ikke interessert i Disney, julemorgen. nissebesøk på natta eller sånne ting :p

Jeg gleder meg sånn! :excited001

Sitter jeg ikke alene og ser julemorgen. Da har jeg en baby i fanget mitt! Det er så vanvittig rart å tenke på. Snart 13 år siden jeg hadde baby sist og julen blir virkelig fin framover igjen. Den prepubertale tenåringen er jo ikke interessert i Disney, julemorgen. nissebesøk på natta eller sånne ting :p

Ja, ikke sant.

For min del så sitter jeg "alene" på julaften med 3 barn. Mannen skal jobbe neste jul, så da blir det å feire ssmmen med mamma og resten av mine søsken som kommer hit for å feire jul hos oss.

Har tenkt akkuratt det samme idag! 13-åringen min sitter heldigvis her med meg enda, men er blitt så stor og «voksen» og det blir fint for oss alle med små barn rundt oss igjen :happy:

Rart å tenke på at sønnen min er storebror og at lillebror er her neste jul. I tillegg skal vi da feire første jul i eget hus og jeg er ferdig med videreutdanningen min! Mye som skal skje i 2020!!

Jeg gleder meg. Vi pratet om det når vi spise middag i stad, at dette er den siste middagen med bare oss. Neste år vil det være både samboer og baby ved bordet :Heartred

Jeg gleder meg!!! D blir stas å se på julemorgen m baby i fanget:-) m stolte spente store storesøsken i nærheten ❤️

Hehe.

Hvis alt går bra her så har jeg fire neste år, på fanget. Haha. 13 åringer og to små. Koselig.

Jaa, tenkt på det samme. Neste år ser alt så annerledes ut. Gleder meg!

Helt utrolig at jeg har en baby på halvt år neste julaften. Jeg er førstegangs og syntes det er helt uvirkelig :Heartred

Back
Topp