Nest siste ul kontroll...

markrete

Glad i forumet
Gresskarfrøene2023
... snart kan jeg være "vanlig" gravid! Har vært på UL annenhver uke på St.Olavs, og nå om to uker blir siste kontroll. Alt ser foreløpig PERFEKT ut, og fikk skryt for en meget perfekt produksjon - deilig! Kan snart slippe å gå å bekymre meg for lillingen min hele tiden :)

Lillegutt var som vanlig IKKE sjenert og viste stellet godt frem... men fotogen? Nei, der er han lite samarbeidsvillig altså. Akkurat som at han merker når vi vil ta et bilde, for så å bare snu seg rundt eller sprelle som en gal!

... snart kan jeg være "vanlig" gravid! Har vært på UL annenhver uke på St.Olavs, og nå om to uker blir siste kontroll. Alt ser foreløpig PERFEKT ut, og fikk skryt for en meget perfekt produksjon - deilig! Kan snart slippe å gå å bekymre meg for lillingen min hele tiden :)

Lillegutt var som vanlig IKKE sjenert og viste stellet godt frem... men fotogen? Nei, der er han lite samarbeidsvillig altså. Akkurat som at han merker når vi vil ta et bilde, for så å bare snu seg rundt eller sprelle som en gal!

Hei! Så flott å høre at alt så bra ut! :)
Hehe, samme med vår. Var null problem å få sett det var en gutt!

Kan jeg spørre hvorfor du har vært inne på ultralyd så ofte ?

Jeg har noen antistoffer som kan "lage" hjertefeil på babyen. Derfor får jeg spesiell oppfølging. Skulle egentlig vært til UL hver uke, men de sa det skulle gå fint med annenhver uke pga. lang reise :)

Etter uke 24 skal visst faren være over, så da blir det vanlig oppfølging ift svangerskapet i hvertfall! Selv må jeg på sykehus på kontroller, men babyen skal ha det fint fra da i hvertfall :D

Back
Topp