Nesing

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
noen som vet hvordan det går med lille gutten hennes??

Har tenkt masse på de idag.. Håper alt går bra, og at han er på bedringens vei..

Nei, men tenkte på å sende en sms når jeg kommer hjem fra jobb.

Håper det går bra med han

ORIGINAL: snuppis!

Det er godt å høre at han blitt litt bedre, og at han har fått i seg litt væske [:)]

Signerer. Tenker på dere vennen min.

Hm...liker ikke dette her jeg snuppa mi, håper at han er bedre i morgen.
OK jeg hvegt at små barn ofte for feber oppi 40, men med tanke på hva det kan være er jeg bekymra for gutten din, vennen min.

Litt usikker på hvor sterk han er generelt nå, etter alt han har hatt av forkjølelser og andre influensaer i høstes.Han må jo være sliten fra før vil jeg tro.
Men krysser fingra at du vil ha tilbake den gode gamle lille godgutten din snart som er i toppform.
Ikke morsomt med den svinepesten luskendes i alle kroker nå.[:'(]

Off kjedelig dette! Håpar han raskt er på bedringens vei og at feberen går ned dag for dag no!

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Off kjedelig dette! Håpar han raskt er på bedringens vei og at feberen går ned dag for dag no!

signerer[:)]

vil bare si at vi har hatt en del barn i barnehagen som har vært syke 2-3 dager og de hadde høy feber, bare sov og var ekstremt slapp, men så slapp det etter to dager, og akkurat dette er det 6 barn som har hatt, så det går mye sykdommer nå i tillegg til svineinfluensa, så om dette er noe din gutt har Nesing går det snart over!

klemmer

God bedring med lillemann.
Føler med deg. Også så høy feber som han har. Godt at du får i han litt væske.
Krysser fingrene for at han blir fort frisk.

Har en sønn på 1 år som er konstant syk. Og spesielt etter han begynte i barnehagen. Går å er redd for at han også skal
bli smittet av denne svineinfluensaen. For noen uker siden fikk han hånd, fot og munnsykdom, da hadde han fullt av blemmer i hele munnen. Uff, stakkars. Han spiste ikke på 4 dager, drakk litt. Men måtte lure i han litt nan på flaske når han sov.
Det er noe nytt hele tiden.

Håper din lille gutt holder seg frisk lenge etter dette.

håper gutten din er på bedringens vei[;)][;)]ikke noe greit når ungene er syke og ihvertfall når de har høy feber.go bedring[;)]

God bedring Gustemann!

Godt å høre at Gusteman er noe bedre idag, da håper jeg formen blir bedre for hver dag som går nå.
Tenker på dere vennen min.

Stoor klem til dere begge.

Så godt å høre at det ser lysere ut, og at lillegutt blir bedre litt etter litt.. Skjønner at lillegutt er sliten no.. Håper det er lenge til han blir syk igjen nå. Han trenger litt pause fra sykdom slik at han får bygge seg opp igjen... Masse klemmer til lillegutt, og mammaen.. [:D]

Back
Topp