Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nesing
Å, nå ble jeg helt rørt her! Tusen takk for en koselig tråd! Du er så god, Kate! Akkurat det jeg/vi trengte nå. Er ganske sliten om jeg kan si det sånn, for vi står midt oppi flyttingen med alt det medfører. Kasser, sekker, ting og tang overalt og vi kjører lass på lass med ting til den nye leiligheten vår. Tar så mye som mulig selv av alle de mindre tingene slik at flyttelasset på mandag hovedsakelig består av møbler. Ting tar tid, uten tvil. Og jeg har jo min elskede lille kar å ta vare på samtidig. Kan ikke glemme ham, nei! [;)] Lov meg én ting alle sammen: ikke flytt når dere har et 20 mnd gammel barn altså, om dere kan planlegge sånt på forhånd.
Men alt går bra med oss, og vi må rett og slett legge opp alt etter min lille gutt her hjemme. Likevel er jeg så heldig å ha en fantastisk kar som omstiller seg godt og er blid og fornøyd. Skal IKKE klage. Vi har faktisk blitt lovet nettforbindelse fra første dag, men vi får se..... [;)] Våger aldri å stole 100 % på sånne beskjeder.
Ha en strålende helg, jenter! Kommer nok innom jevnt og trutt også i helgen når Gusten skal sove/hvile litt. Da tar jeg en velfortjent pause samtidig jeg også! [:)][:)]
Klemmer fra Gustemann og Nesing [:D][:D]