Nesing!

kate

Gift med forumet
Hvordan går det med flyttinga?
Har dere fått unna det værste?

Tenker dere har en del å styre med for tiden, men lover deg at det blit bra tilslutt[:)]

GRATTIS MED NYTT HJEM!

ORIGINAL: kate

Tenker dere har en del å styre med for tiden, men lover deg at det blit bra tilslutt[:)]

GRATTIS MED NYTT HJEM!

signerer jeg oxo[:)][:)][:)][:)]

Jeg mener hun sa det ikke var nett i den nye leiligheten med en gang, så hun kankjse ikke får svart.

Håper flytting går fint. Det kommer til å bli så bra med ny leilighet [:)]

ORIGINAL: Nesing

Å, nå ble jeg helt rørt her ! Tusen takk for en koselig tråd! Du er så god, Kate! Akkurat det jeg/vi trengte nå. Er ganske sliten om jeg kan si det sånn, for vi står midt oppi flyttingen med alt det medfører. Kasser, sekker, ting og tang overalt og vi kjører lass på lass med ting til den nye leiligheten vår. Tar så mye som mulig selv av alle de mindre tingene slik at flyttelasset på mandag hovedsakelig består av møbler. Ting tar tid, uten tvil. Og jeg har jo min elskede lille kar å ta vare på samtidig. Kan ikke glemme ham, nei! [;)] Lov meg én ting alle sammen: ikke flytt når dere har et 20 mnd gammel barn altså, om dere kan planlegge sånt på forhånd.

Men alt går bra med oss, og vi må rett og slett legge opp alt etter min lille gutt her hjemme. Likevel er jeg så heldig å ha en fantastisk kar som omstiller seg godt og er blid og fornøyd. Skal IKKE klage. Vi har faktisk blitt lovet nettforbindelse fra første dag, men vi får se..... [;)] Våger aldri å stole 100 % på sånne beskjeder.

Ha en strålende helg, jenter! Kommer nok innom jevnt og trutt også i helgen når Gusten skal sove/hvile litt. Da tar jeg en velfortjent pause samtidig jeg også! [:)][:)]

Klemmer fra Gustemann og Nesing [:D][:D]

Hi hi, da tok jeg feil da [:)]

Håper den nye leiligheten står til forventningenen [:)]

ORIGINAL: kate

GRATTIS MED NYTT HJEM!

Nesing tenk noen dager til så er flyttelaset over i den nye leiligheten deres.
Kan tenke meg at det blir deilig, bare dere blir ferdig med den gamle med vask og slikt så renger dere ikke å stresse så skikkelig, du for jobbe i det tempoet som passer deg, du er jo ikke helt i form enda vil jeg tro med benet ditt. Så ikke overanstreng deg vennen[;)]

Gratulera med ny heim[:)] Litt av ein jobb du har ja[8D]

Håpa dåke finner dåke raskt til rette[:)][:)][:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

sign[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

oioioi...som du holder styr på oss jentene da Nesing[:)]
Du er ei knall tjei og håper du trives,leiligheten hørtes kjempe digg ut[;)]

Symptomene er her de...er veldig oppblåst i magen,men det er nok pga forstoppelsen..holder på å løsne opp,men har mye vondt enda...
Ellers er det den kvalmende smaken i munnen jeg har...den kom et døgn etter egginnsett...varierer litt hele tiden på hvor kraftig den er og jeg spyr nesten av kaffe...hehe[:)]
Tenker jo mye på det ,men er redd håpet ikke blir oppfyllt...men det må det bare gjøre[;)]

Men du har rett...jeg er ufattelig gira nå om dagen og så spent...liker å prøve å forstå prosessen i dette med egget/festing/foster...jah...skal si deg jeg bynner å grine viss det ikke går bra azza...
Men lenge leve pos nå...hehe[:)]

Du er så god Nesing! En HELT utrolig flott jente, som er her for alle sammen selv om du selv har masse å styre med. Både av diverse plager og flyttestress. Det står så respekt av deg som person.
Veit du ikke alltid har det så lett, men alikevel går livet sin gang for deg. Du synes JEG er tøff? Hva med deg? Du er da overhode ikke noe dårligere, heller mye mye sterkere! Er så imponert over deg som medmenneske. Du har jo vært her for oss jentene uansett hva du selv har slitt med.
Husker den flotte jenta som tok meg under sine vinger for over to år siden. Da jeg kom helt uarfaren inn her, og visste nesten ikke hva prøverør var. Du har jo vært der for meg siden da. Stadig kommer det trøstenden og gode ord fra deg på pm, og det varmer så utrolig! Du har fulgt meg gjennom tre forsøk nå vennen, og du skal vite det har betydd MYE. Du har vært SÅ støttende og posetiv. Har alltid følt at du har vært oppriktig engasjert! Du viker ALDRI fra våres side!
Er du slik mot alle de andre jentene her inne, synes jeg virkelig du fortjenter en omsorgsmedalje av noe slag. Hva hadde bv vært uten deg? Tror faktisk ikke jeg hadde vært her inne uten deg. Er jo du som alltid har vært støttekontakten min[:D] 

Tror jeg snakker på manges vegne når jeg sier at du er en fantastisk og flott jente, som til tross for sine engne problemer hjelper og støtter jentene her inne.
Synes DU er ufattelig sterk og tøff, og har masse masse omsorg og medlidenhet for dine medmennesker. Hva er bv uten deg?

Du fortjener 1000 røde roser tilsendt på døra, og 1 million gode varme klemmer fra alle oss som du har stilt opp for.
Håper sååå inderlig jeg en gang for gjort gjengjeld for den varmen du viser meg vennen! Slike som deg vokser ikke på trær.

Jeg er blitt sååå glad i deg, (ja selv om jeg aldri har sett deg irl, men det skal vi engang!!!)

Mange mange klemmer fra meg[:)]

Roser fra alle oss bv jentene[:)]

Jeg er imponert. Vet ikke åssen du klarer å holde styr på oss.  [;)]
Blir utrolig rørt over det du skriver både til meg og de andre.

Du er en helt fantastsik jente som støtter oss utrolig mye.
Håper virkelig jeg får den ære av å møte deg en dag.
Må signerer kate, Hva er BV uten deg?

Leiligheten høres flott ut, og jeg er sikkert på at dere kommer til å trives der.
Masse lykke til med resten, du har sikkert alt under kontroll.

Med sprayinga går det bra.
Merker jeg er litt tung i hode om dagen.
Er utrolig spent ang dette forsøket. Litt redd også.
Men det skal gå bra denne gang.

Ha en fortsatt fin helg.
Stor klem fra meg.

Må berre føya meg inn i rekka; Du e ein fantastisk person Nesing[:)][:)][:)]

Signerer Kate her også (du fikk sagt det der Kate)
Setter pris på å ha deg her inne Nesing.[:D]

Nesing du er en av godjentene våre her inne,
selv om du sliter med ditt så liker du å hjelpe der du kan[:)]
Så det er ikke rart at du er populær snuppa, men pass på deg selv nå oppi flyttingen slik at du ikke er helt utslitt,
de trenger deg her inne senere hvettu, og det er lov å ta "time out" dersom du er sliten.[:D]

Gode snille Nesing!! Signerer de andre her, innom en liten tur mellom jobb og julebord. Lykke lykke til videre med flytting!! Tenk etter denne strevsomme tiden kommer en herlig juletid i en splitter ny leilighet!! Så masse kos!!
Stor klem til godjenta vår på Bv [:)]

Back
Topp