Nesing!!!!!

kate

Gift med forumet
Hvordan var London vennen?
Venter spent på å høre....

ORIGINAL: kate

Hvordan var London vennen?
Venter spent på å høre....

Fortell! [:D]

Jeg tenkte også å spørre, bare visste ikke hvilket forum å spørre i.

Såå koselig at dere koste dere, det er viktig.

Så bra vennen min!
Og sikkert helt toppers med en liten opplagt og glad gutt som var med[:)]
Deilig for både store og små med en liten ferie fra hverdagens fjas og mas[:D]
Kunne tenkt meg å dra til London nå jeg å, høres ut som at dere hadde det helt fantastisk.

Har tenkt masse på dere begge to!

Ja vi nyter sommeren, og lader opp batteriene til forsøk til høsten. Vurderer å ta hysteroskopi (eller hvordan det skrives), eller vannscanning med 3d ul for å se om de kan finne ut noe av betydning der...Fikk anbefaling om å gjennomføre dette av legen på Ciconia i Danamark. Tror det er verdt å sjekke ut.
Fikk også en anbefaling om muligens gjennomføre assisted hatching på eggene vi setter inn. Veit ikke egentlig så mye om det her, men vi reiser nok ned i August for en samtale for å få litt mer info.
De fleste klinikkene vi har snakket med har fortsatt tro på oss da (og det gleder mitt hjertet stort), men vi har ennå ikke bestemt oss for hvem klinikk. Driver å undersøker litt rundt nå.
Takk for at du spurte snuppa, du er alltid så omsorgsfull[:)]

mange klemmer til deg og "gust"

ORIGINAL: Nesing

Dette blir virkelig spennende, Kate! Er enig med deg, å få undersøkt forholdene i livmor og eggstokker skikkelig er viktig uansett. Om det skulle være forhold der som gjør at dere ikke har lyktes så langt kan dette være løsningen og gi dere sikrere svar. Håper og tror de ikke finner noe, men uansett beundrer jeg dere enormt som ikke gir opp! Jeg hadde bukket under for lenge siden, uten tvil. Du er alltid like optimistisk og støttende i forhold til alle rundt deg, meg selv inkludert. Så tusen takk for at du er den du er, snuppa! 

Nå er det min tur til å være en støtte for deg i tiden fremover. Forhåpentligvis blir det bare en støtte på en evig opptur, for er det noen som fortjener det nå er det virkelig dere! Du er så sterk at jeg ikke har ord!

Lykke til med videre oppfølging på Ciconia eller en annen klinikk! Nå skal det bli suksess og deres tur!

tusen takk vennen! Har ikke så mye mer å si, men vil gi det en STOOOOOOR klem!

Hei, ville bare si jeg ar tenkt masse på dere jeg og!! Gleder meg at dere har hatt en bra tur vennen!!

Velkommen tilbake!! [:)]

Back
Topp