kjempefint å høre at han ble frisk igjen etter så lang tid syk, stakkars litn[&o][&o][&o]
selvsagt så vil man alltid prøve å fikse ting og tang selv, det r jo slik vi er skapt! [:)] hvertfall vi mødre som er villige til gjøre aboslutt alt, og enda litt til for våre små mirakler! det hadde jo kanskje vært spennende eller lærerikt å ta seg en tur til MidtIMellom[:)] det er bra du har kommet til en bra helsestasjon som tar dere på alvor og gir dere forhåpentligvis den servicen dere fortjener[:)]
godt å høre det ikke var noe farlig operasjon moren din har vært gjennom... blir sikkert kjempegodt å få henne hjem igjen, så får du pleie henne godt.. hehehe...
Med oss går det bare fint[:)] begynt på julegavene i går og r komt godt i gang nå.. så deilig å bli ferdig[:)] david har det veldig fint om dagene, han krabber ikke men han har begynt å skyve seg frem med hendene og kommer seg nesten dit han vil nå, så nå r det slutt på latmannslivet for min del...
Med sovinga hans går det mye bedre ja... han våkner kanskje 2-3 ganger for natta og det r jo kjempebra[:)] så klart så kommer der perioder hvor han styrer noen timer, det r travelt og jeg kjenner det koker innvendig, får nesten flashback fra de første mnd med fødseldepresjonen og sånn... uff..
I dag har vi hatt middagsgjester på besøk, det er travelt å lage mat for 7 personer, spesiellt hvis man ikke er så dreven husmor som meg[:)] MEN det gikk kjempefint, vi hadde ovnsbakt laksefilet og det smakte himmelsk[:)]
jaja, dette ble som vanlig en superlang tråd fra meg[:)][:)] håper du orker lese alt, hehe....
du kommer innom på bv når du har tid, jg vet du er avhengig du med. hehehe. ikke ha dårlig samvittighet...
håper dere får ei god natt denne natta[:)] goooo klem fra oss[:)]