Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også en som ligner denne, kan ikke si han liker den. Men vi får det til uten for mye kranglingVi har en som ligner på denne (NUK sin). Fungerer veldig braVis vedlegget 203131
Er dette noe man må bruke??
Nei bare hvis nesen er tett. For å hjelpe den lille med å få ut snørrEr dette noe man må bruke??
Hehe. Da er det kanskje samme hvilken nesesuger man brukerVi har også en som ligner denne, kan ikke si han liker den. Men vi får det til uten for mye krangling![]()
Hehe ja det føles veldig brutalt. Men lillegutt blir så fornøyd etterpå når nesen er fri.De blir da vel hysteriske uansett hvis alle fungerer på samme måte. Jeg føler at jeg suger ut hjernen til min når jeg bruker den! Det er jo brutalt![]()
Hihi. Han har forstått at det kommer noe godt ut av situasjonenMin lille gliser når jeg skal suge ut snott han vet det blir lettere etterpå☺
Så greit at han forstår at det blir bedre etterpåSå lenge jeg sprayer saltvann i nesen hans først så synes han det er helt greit. Virker som han har skjønt at det blir bedre etterpå![]()