Nesespray?

ønsker&håper

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Hei! Jeg er såå dårlig. Ligger strak ut med knall tette bihuler og feber. Shitt! Tydde til otrivin i natt og mått gjøre det nå.. Står så delt på nettet, er det noen som vet om det veldig ille eller ikke?

Tar kun anbefalt doser og kun når jeg MÅ for å puste.. :p
 
uff :( er potte tett sjøl, men har ikke tatt noe annet enn salvvannspray :p fungerer ikke så bra då :p
 
Oh, interessant ;) Jeg er allergisk og tyr vanligvis ofte til nesespray...
 
Jeg er 14+2, brukt nesespray under hele svangerskapet for å kunne få puste. Graviditeten har gjort at nesen min er kronisk tett og snakket med lege om at det er greit at jeg bruker det
 
Jeg er 14+2, brukt nesespray under hele svangerskapet for å kunne få puste. Graviditeten har gjort at nesen min er kronisk tett og snakket med lege om at det er greit at jeg bruker det
Hvilke sort var grei å ta?
 
Otrivin :)
 
Hvor har du lest det ?
 
bla felleskatalogen " Graviditet, amming og fertilitet: Graviditet: Pga. mulige systemiske vasokonstriktive effekter anbefales ikke bruk under graviditet".

Leger har ikke alltid peilig på alt ift graviditet desverre..lønner seg å dobbeltsjekke litt..
 
Var på apoteket forige dagen og kjøpte riktig type nesespray. Jeg bruker det jo en gang hvert hundrede år, men måtte ha nå selvfølgelig som jeg er gravid..
 
Referansenummeret er 9ED9
 
Jeg bruker litt otrivin, og i pakningsvedlegget står det at så lenge man ikke overskrider anbefalt dose så et det greit for gravide å bruke det! :) stoler på den jeg!
 
Regner med når sider som heter TRYGGmammamedisin.no med kompetente leger og farmasøyter gir et svar, så er det til å stole på. Alt må uansett brukes med fornuft tenker jeg :)
 
Back
Topp