Nesespray!

Petit

Elsker forumet
*MIA*
- Er min redning akkurat nå!

Andre som føler seg "tette"? slet med det samme i forrige sv.skap også. Var totalt avhengig av nesespray hele graviditeten..

- Er min redning akkurat nå!

Andre som føler seg "tette"? slet med det samme i forrige sv.skap også. Var totalt avhengig av nesespray hele graviditeten..
Spesielt på kvelden! Måtte kjøpe en nesespray for noen uker siden, brukte den engang, så varte det i noen dager :P Bruker svært sjeldent nesespray :)

Ok.. her er det nesten uungåelig.. Blir så tett og føler meg også mer tungpustet hvis jeg ikke bruker sprayen, vet jo ikke om det henger sammen da..

Ok.. her er det nesten uungåelig.. Blir så tett og føler meg også mer tungpustet hvis jeg ikke bruker sprayen, vet jo ikke om det henger sammen da..

Det går jo an å bli "avhengig" av nesespray. Har to venninner som er det! Blir skikkelig pottetette når de ikke har sprayen:P

Er forøvrig tett i nesen selv, spesielt om kveldene/nettene!

Mhm.. Bruker kun nesespray ved forkjølelse til vanlig. Vet liksom ikke om noe annet som kan hjelpe meg, saltvann er for mildt hvertfall..:-p

Kjenner meg tett til alle døgnets tider, ingen forskjell her.. :-/

Mhm.. Bruker kun nesespray ved forkjølelse til vanlig. Vet liksom ikke om noe annet som kan hjelpe meg, saltvann er for mildt hvertfall..:-p

Kjenner meg tett til alle døgnets tider, ingen forskjell her.. :-/
Jeg var avhengig av nesespray de siste 4 mnd med lillemann og måtte bruke fast minst 3 ganger om dagen, det er skikkelig irriterende.
Etter en forkjølelse for 2mnd sia ble jeg avhengig, legen skrev ut resept på en type med kortison og da var nesen åpen igjen etter 2 sprayer:) men jeg tviler litt på at det kan brukes når man er gravid, så du kan jo høre med legen om det er noe anna du kan ta. Ellers er det vel helst noe man bare må leve med til tassen er ute, alle slimhinner hovner opp under graviditet og tett nese er ofte en bieffekt av det:rolleyes:

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Jeg har katt (som jeg er allergisk mot). Så jeg er nok like tett som jeg alltid er ! :)

Back
Topp