Nesespray :/

Nr2Ventes^^

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har no tips om nesespray avhengighet? Vært hekta i snart 1 år tror jeg. Klarer ikke å slutte. Klart det en gang før men. Igår hadde jeg glemt å ta med på jobben, hadde heller ikke råd til ny, så jeg tenkte. Jaja, like greit. Men fikk så syyykt vondt i hodet da jeg ble potte tett. Det første jeg gjorde da jeg kom hjem, var å ta nesespray. Ikke bra :p hehe

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Oida.. Har selv vært avhengig av nesespray en periode (ikke på langt nær så lenge som 1 år da) og slet med å slutte, men det gikk på et vis.. Er derfor veldig påpasselig med bruk av nesespray nå! Har dessverre ingen gode råd, men som over her, bruk heller saltvann eller kontakt lege kanskje? Ellers må du vel bare kutte tvert og la det stå sin prøve:) lykke til:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ville også ha byttet til saltvann. Jeg var så og si avhengig av nesepsray jeg også, men har klart å slutte. Hvordan aner jeg ikke :p

Bruk saltvann eller kontakt lege, tenker jeg, er ikke bra for deg med så mye nesespray

Ja bytt til saltvann som mange andre her sier. Hvis du plages mye av tetthet vil jeg anbefale deg å skylde med physomer elker hva den heter. En stor flaske med saltvann :)

Oisann :P
Ingen gode tips fra meg dessverre, men får ønske deg lykke til ;)

Har akkurat klart å slutte selv. Jeg gikk helt i svima de dagene det varte men det var verdt det!!! Saltvann er alfa og omega skylle også med saltvan. Jeg trappet ned først til å bare å ta en sprut før leggetid noen dager så måtte jeg slutte med det også. måtte nesten sitte å sove og sov dårlig noen netter, men ikke gi deg,, det går over

Jeg trappet ned med å bruke barnespray, og kun før jeg la meg. Gikk et par uker så klarte jeg å kutte helt. Til jeg ble syk, så nå må jeg til å slutte igjen :p

Har ikke hatt dette problemet selv, men har lest om et tips som kanskje hørtes litt lurt ut..
Det gikk ut på å først slutte med det ene neseboret, da har du fortsatt et åpent og slipper presset i hodet (?). Når det ene neseboret er avvent, så tar du fatt på neste..
Og voila! Nesesprayfri! (må jo håpe at det går såpass bra :) )
Lykke til!

Back
Topp