Nesespray

Pia81

Elsker forumet
Fikk plutselig en ekkel beskjed...
Jeg har vært tett i nesen en stund og har brukt nesespray.. Tenkte ikke på at det kunne være skadelig...
Så var jeg til ei venninne i går som sa: har du lest pakningsvedlegget??? Men det hadde jeg ikke... og fikk
se på internett at det kunne være skadelig for fosteret.. snurper opp blodårene eller noe slikt...

WÆÆÆ.. hva har jeg gjort...? Ble så lei meg.. Lurer på om det er skikkelig farlig...

Noen som vet???

Mvh *skal alltid lese pakningsvedlegget fom nå*

huff...[&:]
men jeg har hørt det er flere som har blitt anbefalt dette av legen[8|]

Må si jeg ble litt nervøs.. Håper at det ikke er veeeeeeeeeeldig farlig da.. men vet jo ikke...
Skal iallfall ikke bruke det mer..

Rart hvis legen har anbefalt det da....

Kanskje det kommer an på hvilken nesespray det er... kanskje man kan bruke den som er ment for barn??

Saltvannsoppløsning skal gå greitt har jeg hørt..

Det er sikkert sant.. hehe.. Vet at jeg kan bli liiiiiiiiitt hysterisk...
Håper det ikke er så farlig...

Saltvannsoppløsning ja.. takk for tipset...!![:)]

skjønner at du får panikk og blir redd,men den lille har det helt sikkert fint[:D]I min situasjon da så har jeg epilepsi,og går på faste medisiner hver dag,og det måtte jeg gjøre i svangerskapet også.Jeg bruker det enda,men det går nok bra stort sett.I mine 2 andre svsk brukte jeg det også på samme måte,og de var helt friske,så du skal se at alt står nok bra til[;)]

Takker for oppmuntrende ord alle sammen!! Trenger noen ord for å roe seg litt ned noen ganger sju...
Da er det greit å ha slik en koselig juniklubb å komme til...[;)]

Uffda...det har ikke jeg heller fått med meg, å jeg som har medisinsk utdanning *flau*

Så desverre vet jeg ikke noe, men herregud så mye vi må passe oss for...! *gulp*

Skjønner du ble lei deg, men det går nåkk heeeeeeeelt fint skal du se [:)]

Klem

Back
Topp