Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilken nesespray? Vanlig eller mot allergi?
Fikk beskjed om å ligge unna allergimedisin under svangerskap og amming, men d var én nesespray mot allergi som var trygg, men huske ikkje ka den heite, før æ brydde mæ ikkje om å bruke. Pollensesong va over da æ fant ut æ va gravid.
Sånn vanlig saltvanns-spray som man bruke ved tett nese/forkjølelse kan vel ikkje være farlig? Men æ e jo ingen ekspert...
jeg har brukt otrivin siden før jeg fant ut at jeg var gravid.. iallefall i to uker.. hjelp.. legen sa ingenting til meg.. håper ikke det har vært skadelig da.. Tok min siste dose i sted....
Klarte jeg det, så klarer dere det! Nå må jeg jo legge til at jeg var 4 måneder på vei før jeg klarte å slutte helt, men siden da har det vært HELT stopp[:D]
Haha.. Å verre blir det! Det er om kvelden jeg hovner skiiiikkelig opp.. De bildene som ligger på elefantkvinne-tråden er bare barnemat i forhold til hvordan jeg ser ut nå! Noen timer etterpå.. Det er nok bare slik det skal være.. Trøst deg med at du blir mere bitchy etterhvert[8D] *haterhormoner*