nesespray..

Anede

Elsker forumet
Er det trygt å bruke nesespray under graviditet???

Hvilken nesespray? Vanlig eller mot allergi?
Fikk beskjed om å ligge unna allergimedisin under svangerskap og amming, men d var én nesespray mot allergi som var trygg, men huske ikkje ka den heite, før æ brydde mæ ikkje om å bruke. Pollensesong va over da æ fant ut æ va gravid.
Sånn vanlig saltvanns-spray som man bruke ved tett nese/forkjølelse kan vel ikkje være farlig? Men æ e jo ingen ekspert...

jeg har brukt otrivin siden før jeg fant ut at jeg var gravid.. iallefall i to uker.. hjelp.. legen sa ingenting til meg.. håper ikke det har vært skadelig da.. Tok min siste dose i sted....

jeg sliter og med røyken.. så da er vi to![;)]

Heia heia, begge to!!! Håpe dåkker slutte å røyke! D vil glede mitt lille hjerte![:)]

Klarte jeg det, så klarer dere det! Nå må jeg jo legge til at jeg var 4 måneder på vei før jeg klarte å slutte helt, men siden da har det vært HELT stopp[:D]

Haha.. Å verre blir det! Det er om kvelden jeg hovner skiiiikkelig opp.. De bildene som ligger på elefantkvinne-tråden er bare barnemat i forhold til hvordan jeg ser ut nå! Noen timer etterpå.. Det er nok bare slik det skal være.. Trøst deg med at du blir mere bitchy etterhvert[8D] *haterhormoner*

Back
Topp