sengepolka
Elsker forumet
...kan den utløse på graviditetstest?? [8|][8|][8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Nesing
Oi, så spennende! Håper virkelig dere har klart jobben på egenhånd, for slike mirakler liker vi her inne [;)]. Svangerskapsdiabetes får man ikke sååååå tidlig i et svangerskap, som OM du virkelig har forhøyede sukkerverdier i blodet ditt er det muligens snakk om såkalt type II diabetes. Men ikke bekymre deg for det nå! Det viktige er å se om du faktisk er gravid. Krysser fingrene for det! Om man går med ubehandlet diabetes er nettopp det at man er slapp, deprimert, ute av form osv noen av tegnene. Håper imidlertid du slipper unna det!
Da du spurte om det med pengene tilbake hadde du sikkert en liten følelse i underbevissten allerede. Noen ganger vet man bare! Jeg hadde den følelsen også - jeg begynte med Primolut samtidig med sprayen for å fremkalle menstruasjon, men så var det noe som sa meg at jeg ikke skulle ta den, så jeg bare sluttet etter 3 dager. Det viste seg å være riktig, for jeg var jo gravid (og mensfremkallende medisiner kan selvfølgelig være skadelige da)
Å jeg håper veldig at dette stemmer, at spiren din klorer seg fast!