Nesespray til barn?

Gitte__

Forumet er livet
Gir dere det? (ikke saltvann altså)

Har ei snuppe på 10 mnd som er så forkjøla.. Potte tett[:-] I går natt sovna ho først klokka 3[8|] Jippi[8D]

Jepp, Rhinox har 0-2 år. Brukte den på mi da hun var 8 uker og hver gang hun var forkjøla. Saltvann har aldri hatt noe for seg her. 

ORIGINAL: Labambie

Jepp, Rhinox har 0-2 år. Brukte den på mi da hun var 8 uker og hver gang hun var forkjøla. Saltvann har aldri hatt noe for seg her. 

Lurte på å kjøpe seinere[;)] Er så mange som sier det er fy fy[8D]
Men jeg vil gjerne ha søvn[8|][8D]

Som legen min sier så er søvn noe av det viktigste når man er syk...
Så her ble det brukt Rhinox 0-2 år fra ganske tidlig av.... Som regel holdt det med en dose litt før leggetid, da sov han hele natta...

ORIGINAL: Gitte__

I samråd med lege er jo veldig greit. Så ta en telefon til legen eller legevakta og hør der. Så er du helt sikker. [:)]

ORIGINAL: Gitte__

I samråd med lege er jo veldig greit. Så ta en telefon til legen eller legevakta og hør der. Så er du helt sikker. [:)]

Er jo beregna til små barn, så er vel ok[:)] Får satse på søvn i natt[8D]

Fikk beskjed på apoteket at de frarådet nesespray til småbarn. Jaha - hvorfor selger dere det da ? spurte jeg....saltvann hjelper ikke og nå må jeg og mine to små få litt søvn ! kjøpte sprayen og gikk.
Gav før legging på kvelden. På dagtid ble de bedre av å være oppe.
[;)]

Back
Topp