Nesespray som sprayer litt dårlig?

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Huff…
Er rart hvor hønemor man blir når man holder på med dette, men jeg vil så gjerne gjøre det rett…
De siste dagene har jeg følt at spruten på nesesprayen har vært litt dårlig på nesebor nr. 2. I kveld følte jeg den sprutet litt dårlig på begge neseborene. Hva gjør man da? På det ene neseboret føltes det nesten ut som den ikke sprayet, men at det rant i neseboret mitt… Det er ikke noe i sprayen, og den er renset gjevnlig. Ikke har jeg hatt mye tett nese heller… Er på dag 7, så det skal vel være 7 dager til igjen på sprayen også...

Husker du å sniffe litt inn når du sprayer?

Min spray ble sånn om jeg ikke skylte den i varmt vann, men hvis du har gjort det vet jeg ikke. De gir god forklaring på akkurat hvordan man skal ta nesesprayen på apoteket. Mener å huske at du skal lene deg litt frem med hodet og dytte spraytuten til yttersiden, d gjør at du treffer best mulig:) husk også at sprayen må stå, ikke ligge når du ikke bruker den, kan jo ha noe å si det også?

Tusen takk. Jeg skal være flinkere til å skylle den. Har ikke gjort det hver gang, nemlig. Den står i skapet på badet, så det har ikke vært noe problem. Jeg fikk ingen innføring i nesesprayen på apoteket, så jeg har bare brukt den som vanlig nesespray. Kanskje jeg skal prøve å lene hodet litt frem. Jeg prøvde en spray i rommet, og da sprayet den helt fint, så jeg tror det er noe med hvordan jeg holder den, faktisk...

Takk for gode råd! :) Prøver igjen med godt mot i kveld!

Nå funker sprayen som bare det. Tror det hadde mye med hvordan jeg holdt flasken når jeg sprayet. :smiley-ashamed005
Nå er iallefall hetetoktene og humørsvigningene her for fullt, og jeg er i gang med spraydag 10! :smiley-bounce022
Måtte tiden fremover gå fort, noe jeg regner med at den gjør, da vi har flytting om 13 dager, og uttak en ukes tid senere :excited001

Back
Topp