*Lukas og Hermine*
Glad i forumet
Noen fler som er blitt avhengig av nesespray? Jeg bruker det alt for ofte, er så tett hele tiden! Nå er det sikkert umulig å slutte...hehe[:D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: gulen
har brukt det flere ganger for dagen og natten i 10år[&o]
ORIGINAL: Cayara
bruker det når jeg må... :(
Til dere som er blitt avhengige.. etter at dere er ferdige med å gå gravid og amme så finnes det nesesprayting i tablettform.. Grunnen til at jeg sier ETTER er at det er syyykt mye bivirkninger og noen av de er helt sjuke..
Jeg fikk de en gang jeg var så forkjøla at jeg holdt på å kveles for nesesprayen funka ikke.. Men etter 3 dager med 1 sånn pille om dagen så var jeg så god som ny.. Men jeg fikk alle bortsett fra en bivirkning... :(
For de interesserte så heter den Rihnexin eller noe sånn... :(
Men greia som var så fint.. Jeg klarte å slutte å bruke sprayen :D
ORIGINAL: Cayara
bruker det når jeg må... :(
Til dere som er blitt avhengige.. etter at dere er ferdige med å gå gravid og amme så finnes det nesesprayting i tablettform.. Grunnen til at jeg sier ETTER er at det er syyykt mye bivirkninger og noen av de er helt sjuke..
Jeg fikk de en gang jeg var så forkjøla at jeg holdt på å kveles for nesesprayen funka ikke.. Men etter 3 dager med 1 sånn pille om dagen så var jeg så god som ny.. Men jeg fikk alle bortsett fra en bivirkning... :(
For de interesserte så heter den Rihnexin eller noe sånn... :(
Men greia som var så fint.. Jeg klarte å slutte å bruke sprayen :D
ORIGINAL: tesemor
Jeg har ikke hatt noen bivirkninger bortsett fra at jeg har blitt avhengig da...
Rihnexin har jeg prøvd, og det funket ikke for meg. Har pratet med legen som skal gi meg nesespray med kortison etter graviditeten, så jeg forhåpentligvis kan slippe å bruke penger og energi på denne naien!!