Nesen min

Apeloffen

Forumet er livet
Har aldri kunna puste med munnen igjen i mere enn 2 sek.
Kjenner med en gang at jeg ikke får nok oksygen liksom[8|]

Dumt spørsmål kanskje, men burde jeg gjøre noe med det?
Og hva er det som isåfall gjøres? Klarer ikke tanken på at noen skal styre med "jævelskap" oppi nesen min[&:]

Om ingen leger noengang har kommentert at noe bør gjøres med det så er det kanskje greit at det er sånn?

ORIGINAL: elber13

Om ingen leger noengang har kommentert at noe bør gjøres med det så er det kanskje greit at det er sånn?

har ikke snakka om det til noen. [;)]

Nei, men om det hadde vært "ille nok" hadde vel leger oppdaget det på et eller annet tidspunkt... kanskje..?

ORIGINAL: elber13

Nei, men om det hadde vært "ille nok" hadde vel leger oppdaget det på et eller annet tidspunkt... kanskje..?

ikke vet jeg.. Kan ikke skjønne nårtid de skulle ha oppdaget det heller...

Var bare ei venninne som nevnte det for meg. F.eks hvis jeg sovnet stuupfull engang, men munnen igjen, så er det byebye liksom..[8|]

Ikke det at jeg har planer om å la det skje, men man vet jo aldri hva annet som kan skje heller da.

hehe man har vel et innstinkt som åpner munnen, selv når du er stupfull? men ville absolutt fått doktor dyrgod til å kikke på det. kan være polypper eller noe, lite inngrep, fort bra igjen:) (broderen tok de på likt med mandlene:))

sambo har det sånn! plagsomt pga det blir ofte bihulebetennelse, og han blir veldig lett helt tett. ekstra tungt i pollensesongen også. han har tatt bilder av det og må til spesialist for å se om han kan få åpnet opp litt oppi der. er nok ganske vanlig, kan tenke meg det må være utrolig deilig å endelig kunne få puste fritt gjennom nesa!

enda godt jeg slipper å bekymre meg for å dævve i fylla da[:D]

Men jeg har alltid vært sånn da, og er så og si alltid tett i nesen.
Men ja, må være en befrielse å få puste igjennom nesen da.. ser for meg at jeg kanskje får oksygensjokk da.. hehe, hvis det går an[8D][:D]

det ene neseboret mitt er nesten tett,og jeg har fått beskjed om at jeg kan operer,men gidd ikke før det virkelig plager meg,men merker at der er skikkelig plagsomt,spesielt hvis jeg er forkjølet eller kliner lenge[8D]

ORIGINAL: *bekkibjarnoll*

det ene neseboret mitt er nesten tett,og jeg har fått beskjed om at jeg kan operer,men gidd ikke før det virkelig plager meg,men merker at der er skikkelig plagsomt,spesielt hvis jeg er forkjølet eller kliner lenge[8D]

hehe. enda godt sambo ikke er en kliner da[8D]

Sånn har jeg det også!
Klarer ikke å puste gjennom nesa, føler jeg får for lite luft og jeg får vondt i brystet[8|]

Back
Topp