Nesedråper..???

68Fastback

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Februarlykke 2022❄️
Lillegutt her er så tett i nesa.. Saltvann fungerer dårlig.. Hva skjedde med Rhinox 0,1mg? Umulig å få tak i jo?
Noen som har funnet noe annet som fungerer?

Ikke anbefalt med nesespray til barn under 2 år, derfor finner du ikke det. Har du prøvd nesesuger? Det hadde ihverfall veldig god effekt på mine.

finnes ulike typer, men her er en type

Ser ut til at det er mangel, men mulig å få tilsvarende om man spør på apotek i følge denne. Mulig resept kreves? Men kan spørre på apoteket :)

Ikke anbefalt med nesespray til barn under 2 år, derfor finner du ikke det. Har du prøvd nesesuger? Det hadde ihverfall veldig god effekt på mine.

finnes ulike typer, men her er en type

Det er ikke nesespray hun spør etter, men en spesiell type nesedråper som er gode til babyer. Fikk disse anbefalet av fastlegen mot tett nese for babyen min for et par måneder siden - men da som nå var de ikke å oppdrive på et eneste apotek.. De fungerte mye bedre enn det du får tak i av saltvannsdråper, men jeg fant dessverre ikke noe annet som fungerte like godt!

Det er ikke nesespray hun spør etter, men en spesiell type nesedråper som er gode til babyer. Fikk disse anbefalet av fastlegen mot tett nese for babyen min for et par måneder siden - men da som nå var de ikke å oppdrive på et eneste apotek.. De fungerte mye bedre enn det du får tak i av saltvannsdråper, men jeg fant dessverre ikke noe annet som fungerte like godt!

aha, takk for oppklaringen

Hmmm, ja jeg får spørre på apoteket igjen ;) Takk for svar ;) Nesesuger har jeg.. Fungerer, men kun til den snørra som er ytterst i nesa liksom.

Back
Topp