Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
takkJa det finnes dråper som funker som nesespray til baby. Rihnox eller hva det heter. Den grønne på apoteket
Vi har brukt det de gangene knerten har vært pottetett
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Signerer denne. Baby rhinox nesespray har vi blitt anbefalt fra barnelege flere gangerJa det finnes dråper som funker som nesespray til baby. Rihnox eller hva det heter. Den grønne på apoteket![]()
Vi har brukt det de gangene knerten har vært pottetett
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
fungerer den bra da? er det åpent en stund? saltvann holder det åpent i mellom 5-10 minutter bare, før det er surklete og tetner igjenSignerer denne. Baby rhinox nesespray har vi blitt anbefalt fra barnelege flere ganger![]()
fungerer den bra da? er det åpent en stund? saltvann holder det åpent i mellom 5-10 minutter bare, før det er surklete og tetner igjen![]()
Jeg pleier alltid å spraye den først og venter 10 min, deretter bruker jeg snørrsugeren til otrivin babyfungerer den bra da? er det åpent en stund? saltvann holder det åpent i mellom 5-10 minutter bare, før det er surklete og tetner igjen![]()
så flottDen fungerer veldig bra!Det holder det åpent noen timer
![]()
ja det er vel som vanlig nesespray så den ikke skal skade slimhinnene i nesaJeg pleier alltid å spraye den først og venter 10 min, deretter bruker jeg snørrsugeren til otrivin babyFunker som gull når det virkelig tetter. Men vær obs på hvor mye og lenge du kan bruke rhinox nesespray.
hjalp kjempe masseHvordan går det med lillegull? ? Hjalp det med nesespray? ?
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Herlig!♥♥♥ kjøpte du den Otribaby nesesugeren og??? Den er genial! !! Men brekker meg som faen. .hjalp kjempe massetok faktisk flere timer før han ble surklete og tett igjen, så ser et lite lys nå
litt snørrete, men heller litt rennende nese enn tett
så går mye bedre med han
alltid like blid da
![]()
Skrev i svaret over her... den erbhelt suuuper!!!! ALT kommer ut !!!Var på apoteket i dag og handler inn hele pakka for tette,små neser,men fant ikke noe nesespray for babyVar kun for barn fra 2 år.Kjøpte ihvertfall salvannsspray da,noen som vet?kjøpte også denne busesugeren (hihihi).Noen som har noen erfaringer med denne?
Vis vedlegget 27993
Så bra at det hjalphjalp kjempe massetok faktisk flere timer før han ble surklete og tett igjen, så ser et lite lys nå
litt snørrete, men heller litt rennende nese enn tett
så går mye bedre med han
alltid like blid da
![]()
jeg måtte spørre etter den til babyVar på apoteket i dag og handler inn hele pakka for tette,små neser,men fant ikke noe nesespray for babyVar kun for barn fra 2 år.Kjøpte ihvertfall salvannsspray da,noen som vet?kjøpte også denne busesugeren (hihihi).Noen som har noen erfaringer med denne?
Vis vedlegget 27993
ja den har jeg fra han var helt liten, for han slet jo litt med nesa når han ble født ogsåHerlig!♥♥♥ kjøpte du den Otribaby nesesugeren og??? Den er genial! !! Men brekker meg som faen. .
Såååå ekkelt å tenke på..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app