nesedråper??

Alk84

Gift med forumet
finnes det noe som er sterkere enn saltvann, men milde nok for den lille nesa til mini'n min? stakkar lille gutten min er så surklete og tett i nesa, og saltvann hjelper lite :(

Ja det finnes dråper som funker som nesespray til baby. Rihnox eller hva det heter. Den grønne på apoteket :)
Vi har brukt det de gangene knerten har vært pottetett :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja det finnes dråper som funker som nesespray til baby. Rihnox eller hva det heter. Den grønne på apoteket :)

takk :) da tar jeg turen til apoteket i morra :) greit og vite om det finnes noe, før jeg drar han med meg noe sted :)

Signerer denne. Baby rhinox nesespray har vi blitt anbefalt fra barnelege flere ganger :)

Uff,er virkelig ikke greit med små tette neser :( må nok gå en tur på apoteket selv og kjøpe en sånn nesespray.Måtte sprøyte inn litt morsmelk i går og det gikk greit,men kjekt å ha dersom det ikke funker.Er jo ikke så enkelt å sove med smokken i munnen,når nesa er putte tett :(

fungerer den bra da? er det åpent en stund? saltvann holder det åpent i mellom 5-10 minutter bare, før det er surklete og tetner igjen :(
Jeg pleier alltid å spraye den først og venter 10 min, deretter bruker jeg snørrsugeren til otrivin baby :) Funker som gull når det virkelig tetter. Men vær obs på hvor mye og lenge du kan bruke rhinox nesespray.

Og forresten fikk vi vite at nesedråper ikke var i nærheten av så gode som nesespray. Så anbefaler å bruke saltvansspray innimellom rhinoxen.

Huff god bedring til tette gutten....

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg pleier alltid å spraye den først og venter 10 min, deretter bruker jeg snørrsugeren til otrivin baby :) Funker som gull når det virkelig tetter. Men vær obs på hvor mye og lenge du kan bruke rhinox nesespray.
ja det er vel som vanlig nesespray så den ikke skal skade slimhinnene i nesa :) ja da er det bare å vente til første apotek åpner så jeg kan få tak i denne :) også kan jeg kjøpe saltvannspray også :)

Hvordan går det med lillegull? ? Hjalp det med nesespray? ?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvordan går det med lillegull? ? Hjalp det med nesespray? ?

hjalp kjempe masse :) tok faktisk flere timer før han ble surklete og tett igjen, så ser et lite lys nå :D litt snørrete, men heller litt rennende nese enn tett :) så går mye bedre med han :) alltid like blid da :D

Var på apoteket i dag og handler inn hele pakka for tette,små neser,men fant ikke noe nesespray for baby :( Var kun for barn fra 2 år.Kjøpte ihvertfall salvannsspray da,noen som vet?kjøpte også denne busesugeren (hihihi).Noen som har noen erfaringer med denne?
ImageUploadedByBV Forum1377535907.407135.jpg

hjalp kjempe masse :) tok faktisk flere timer før han ble surklete og tett igjen, så ser et lite lys nå :D litt snørrete, men heller litt rennende nese enn tett :) så går mye bedre med han :) alltid like blid da :D
Herlig!♥♥♥ kjøpte du den Otribaby nesesugeren og??? Den er genial! !! Men brekker meg som faen. .:p:p:p
Såååå ekkelt å tenke på..

Var på apoteket i dag og handler inn hele pakka for tette,små neser,men fant ikke noe nesespray for baby :( Var kun for barn fra 2 år.Kjøpte ihvertfall salvannsspray da,noen som vet?kjøpte også denne busesugeren (hihihi).Noen som har noen erfaringer med denne?
Vis vedlegget 27993
Skrev i svaret over her... den erbhelt suuuper!!!! ALT kommer ut !!!

Vis vedlegget 27993
jeg måtte spørre etter den til baby ;) den står ikke framme tydeligvis ;) men alle disse tinga har jeg å :) helt suverent ;) litt sint gutteplutt, men åpen nese i vartfall ;)

Herlig!♥♥♥ kjøpte du den Otribaby nesesugeren og??? Den er genial! !! Men brekker meg som faen. .:p:p:p
Såååå ekkelt å tenke på..
ja den har jeg fra han var helt liten, for han slet jo litt med nesa når han ble født også :) den er helt suveren :) men jeg brekker meg ikke da :p munn er jo laaaangt unna snørr og gørr :D

Back
Topp