Neseblod

Hybelharen

Elsker forumet
Andre som har merket mer av dette enn vanlig? Jeg blør aldri neseblod, ikke når jeg snyter meg eller noe. Nå de siste dagene så renner det nesten med en gang jeg snyter meg. Riktig nok er jeg snylte forkjøla, men pleier aldri å blø fordi om jeg må pusse nesa. Er bare 4+6 i dag.
 
Jepp, jeg blør mye neseblod.
Jeg er bløder da, og blør mye til vanlig. Men enda mer nå.
Og;det er jo et graviditets tegn :)
 
Har ikke opplevd det, nei.

Jeg googlet litt og leser nå at neseblod kan bety høyt blodtrykk. Er vel kanskje ikke uvanlig med høyere blodtrykk under graviditet? Men tror jeg hadde tatt en telefon til legen bare for å høre.
 
Ja det er jo et graviditetstegn, syns bare det kom litt vel tidlig. Får bare ikke herje sånn med slimhinnene mine og håpe jeg slipper at det blir værre :p
 
Ja det er jo et graviditetstegn, syns bare det kom litt vel tidlig. Får bare ikke herje sånn med slimhinnene mine og håpe jeg slipper at det blir værre :p
Jeg blødde mer i 1 trimester også dabbet det litt av I 2 og 3 men førstemann :)
Jeg bodde jo uansett,men sagt, jeg er bløder.
 
Sist gang blødde jeg ikke, så har ikke noe å sammenligne med :p Som bløder vil du vel blø mer ja. Både her og der sikkert? Hvordan gjør det det forresten? Får du noe for det ved fødsel?
 
Sist gang blødde jeg ikke, så har ikke noe å sammenligne med :p Som bløder vil du vel blø mer ja. Både her og der sikkert? Hvordan gjør det det forresten? Får du noe for det ved fødsel?
Fikk blodoverføring etter fødsel, og må måle nivået ofte, og får ekstra oppfølging :)
 
Back
Topp