Neseblod....

Kaas!

Flørter med forumet
Herre min, hadde virkelig en knall start på jobb etter ferien idag. Under morgen rapporten begynte jeg å blø neseblod , fikk blodsmak i munnen å måtte løpe på do å spy.. Dermed slapp jeg å fortelle selv at jeg er gravid :p

Fler som blør neseblod ? :/

Jeg begynte å blø en del neseblod utover forrige svangerskap, men ikke så tidlig som dette.

Hadde det som første tegn på graviditet både når jeg hadde kjemisk før i år og nå denne gangen! Siden uke 4 har jeg ikke bløff neseblod utover, bare ned bak i svelget. Skikkelig ekkelt, men veldig sår og tett inni nesa om dagen! :-)

Noen ganger kjenne jeg at jeg kanskje ikke har det så verst lell. ..? Så mye greier vi får altså! :D

Blødde neseblod så og si hver dag forrige svangerskap, deilig

Neseblod? Så mange freaky symptomer som finnes! Kroppen reagerer altså på så mange rare måter!

Neseblod? Så mange freaky symptomer som finnes! Kroppen reagerer altså på så mange rare måter!
Vi får ganske mye blod i kroppen etter hvert, det er snakk om 50% økning. Og hormongrøten som herjer gjør rare ting med alt! Går hardt utover slimhinnene bl.a. Mannfolka har det bra enkelt. :p

Vi får ganske mye blod i kroppen etter hvert, det er snakk om 50% økning. Og hormongrøten som herjer gjør rare ting med alt! Går hardt utover slimhinnene bl.a. Mannfolka har det bra enkelt. :p
Får vi 50 % mer blod når vi er gravide? Med barnets? Djises! Det var mye!!

Ja, denne kroppen vår er ganske rar og fantastisk! Hormonene gjøre så mye rart og forskjellig med oss alle underveis. Neseblod hadde jeg ikke hørt om før. Men burde ikke bli overrasket over at det kan slå ut slik. Sist ble jeg overrasket over å plutselig bli allergisk mot bjørk og mot epler, pærer og annen frukt av den typen.. hadde da aldri hørt at man kunne utvikle allergier underveis, så tok litt tid før jeg skjønte det.. spent på hva kroppen blir å finne på dennegangen :-)

Back
Topp