Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi får ganske mye blod i kroppen etter hvert, det er snakk om 50% økning. Og hormongrøten som herjer gjør rare ting med alt! Går hardt utover slimhinnene bl.a. Mannfolka har det bra enkelt.Neseblod? Så mange freaky symptomer som finnes! Kroppen reagerer altså på så mange rare måter!
Får vi 50 % mer blod når vi er gravide? Med barnets? Djises! Det var mye!!Vi får ganske mye blod i kroppen etter hvert, det er snakk om 50% økning. Og hormongrøten som herjer gjør rare ting med alt! Går hardt utover slimhinnene bl.a. Mannfolka har det bra enkelt.
De siste mnd i hvert fall, vi har neppe så mye mer volum ennå.Får vi 50 % mer blod når vi er gravide? Med barnets? Djises! Det var mye!!
Ja, denne kroppen vår er ganske rar og fantastisk! Hormonene gjøre så mye rart og forskjellig med oss alle underveis. Neseblod hadde jeg ikke hørt om før. Men burde ikke bli overrasket over at det kan slå ut slik. Sist ble jeg overrasket over å plutselig bli allergisk mot bjørk og mot epler, pærer og annen frukt av den typen.. hadde da aldri hørt at man kunne utvikle allergier underveis, så tok litt tid før jeg skjønte det.. spent på hva kroppen blir å finne på dennegangenVi får ganske mye blod i kroppen etter hvert, det er snakk om 50% økning. Og hormongrøten som herjer gjør rare ting med alt! Går hardt utover slimhinnene bl.a. Mannfolka har det bra enkelt.