Neseblod

Miss K

Glad i forumet
Augustmødrene 2014
Septembermødre <3
Marshmallows 2022
Er det flere som er veldig plaget med dette? Har lest det er ganske så vanlig når en er gravid.

Har etter nyttår vart veldig plaget med neseblod og det kommer når jeg minst aner det. Når jeg har vart førkjølet, tett og sår i nesen har det ikke vart så veldig mye, men når jeg føler meg bedre igjen og bare skal pusse nesen litt raskt så strømmer det plutslig ut! :(
Som igår når jeg kom hjem fra seinvakt kjente jeg det begynte renne litt i nesen og tok ikke i særlig hardt når jeg pusset nesen, men gikk lenge før det stoppet blø. Gikk og la meg før natta når det var sluttet og tenkte allt var greit, men idag når jeg vaknet og satte meg på do begynte det plutselig renne igjen. Sååå slitsomt å begynne drive med slike ting når en skal på jobb. Er jo litt redd det plutlig skal begynne når jeg er på jobb og er hjemme hos noen av de gamle :(

Er det bare meg?? ;)

Nei, det er ikke bare deg :) jeg blør også mye neseblod. Gjør jo det generelt når jeg ikke er gravid også, men tar lettere til blods nå enn det jeg gjorde før. Skal ikke mye til :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back
Topp