Neseblod?

mammatildennis2014

Betatt av forumet
Noen andre som har vært plaget med mye neseblod??
Jeg har omtrent aldri blødd neseblod før, men nå etter jeg gikk på pencelin (fra3-13.mars) har jeg blødd neseblod nesten hver dag.. (Vet ikke om det kan ha noen sammenheng med pencelinkuren) Det er ikke mye og ikke alltid jeg legger merke til det før jeg snyter meg og det kommer ut størknet (beklager detaljer). Det er ikke så mye at jeg har følt det har vært noe å sjekke, og har heller ikke hatt noe særlig ubehag.. Eller har følt at nesa har vært kald, og mye tett nese spesielt på natta. Prøver å unngå å bruke nesespray, men må jo de nettene jeg våkner og alt er helt tett :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har hatt litt blod i nesa gjennom store deler av svangerskapet, og i forbindelse med forkjølelse for noen uker siden begynte det også å renne. Fikk beskjed av jordmor at det er hormonene som gjør at blodårene brister lettere enn vanlig, så derfor er det visst normalt å blø mer neseblod enn ellers når man er gravid.

Opplevde det et par ganger tidligere i svg.skap, økt blodvolum, hormon etc. er årsaken, ja:)

Har blødd MASSE neseblod, og gjør det aldri ellers.. helt normalt ;)

Samme her. Neseblod, blør lett i munnen når jeg pusser tennene osv. Helt vanlig :)

Har blødd endel neseblod gjennom hele svangerskapet her også. Og blør hver gang jeg pusser tennene, enda jeg ikke tar i hardt.
Så er nok vanlig og ikke farlig :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Har blødd neseblod bittelitt et par ganger.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg blødde sykt mye neseblod i forje svangerskap

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sniker fra januar :)

Jeg også blødde neseblod (gjør det aldri ellers) og jeg blødde lett fra tannkjøttet ved tannpuss.. Helt normalt :)

Sendt fra iphone via bv forums app

Back
Topp