Neseblod!

Jarlsberg

Glad i forumet
Etter jeg ble gravid har jeg hatt ekstremt mye neseblod, 4-5 ganger i uka. Er dette noe som har sammenheng med graviditeten? Begynner å bli drittlei av det nå, men har det en sammenheng med den lille så får det bare gå :)

Ja, tett i nesen har jeg også vært.
Hadde en del neseblod da jeg var liten og i begynnelsen av tenårene, var så usikker på om det var det som hadde kommet tilbake nå. Vet du om det bruker å vare hele svangerskapet, eller går det som regel over etter en viss tid?
Føler meg så dum som kommer med så mange teite spm, men første gang som gravid, og det er ingen vits i å spørre mamma for de eneste plagene hun hadde var bekkenløsning :p

Blødde myr nedeblod med eldstemann. Man får jo økt blodomløp (?) når man er gravid. Helt normalt :)

Autokorrekt på mobilen ja :p

Blodårene i nesen blir tynnere og slimhinnen skjørere.. har faktiskt hørt at det er et sv.skaps symptom ;)

Jeg er tett i nesen, og det er en del blod i slimet innimellom. Tar det som et godt graviditetstegn jeg!

Hiver meg på denne. Hadde aldri blødd nesblod før jeg var gravid med førstemann, og i graviditeten blødde jeg mye. Dårlig deal for en som hater blod...Og nå er jeg i gang igjen, men blir jo vant til det.

Back
Topp